اخبار داغ

آمریکا در فکر تحقق رویای دهکده جهانی

آمریکا در فکر تحقق رویای دهکده جهانی
معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: سران آمریکا به فکر تحقق رویایی دهکده جهانی هستند تا همه زیر نظر آنها باشند و برای همین لفط آزادی را مدام به کار می برند، اما 99درصد مردم این کشور در برابر یک درصد صهیونیست ها قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایرنا، سرهنگ علی حسین هاشم پور در جمع بسیجیان و نمازگزاران مسجد الصادق ولی عصر تبریز افزود: آمریکا مدعی آزادی است، اما در این کشور هیچ استاد و معلمی حق تحقیق در مورد هولوکاست را ندارد، آنها مدعی حقوق بشر هستند، اما خروجی این حقوق بشر آمریکایی چیزی جز گوانتانامو، ابوغریب، داعش و القاعده نیست و این چیزی است که جهان و جهانیان به این موضوع پی برده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی گفت: دنیای امروز به دنبال مکتب و مذهبی است و اگر امروز مذهب درست معرفی نشود، مسلمانان چچن سربریدن شیعیان را ثواب عندالله می پندارند و از این رو باید میل به مذهب توام با هدایت مذهبی باشد.

هاشم پور اظهار کرد: در سال 1370 نیکسون خبر از بیداری اسلامی داد، اما در ایران کسانی گفتند نه این بیداری انسانی خواهد بود و از همین رو بحث گفت و گوی تمدن ها را پیش کشیدند.

معاون سیاسی سپاه عاشورا گفت: آمریکا با احساس اینکه درایران کسانی پا عقب گذاشته اند، با اتکا به آموزه های کتاب تلمود یهودیت، ایران را محور شرارت نامید تا به قول خود در جنگی مقدس مقدمات ظهور مسیح را فراهم کند.

وی افزود: سران آمریکا معتقد بودند اگر بتوانند یکی از محورهای مقاومت در منطقه مثل افغانستان، لبنان، عراق و یا سوریه را از بین ببرند، می توانند رو در روی نظام اسلامی بیاستند، از این رو در گام نخست بهانه سازی و سپس مبارزه با دیکتاتورهای دست ساخت آمریکایی و بعد شکستن محور مقاومت را دستور کار قرار دادند که البته در جنگ 33 روزه و 22 روزه با شکست مواجه شدند.

وی اظهار کرد: احمدی نژاد با مقاومت خوب خود غنی سازی سه درصد را به 20 درصد رساند و تعداد سانتریفیوژها را به 19 هزار افزایش داد، اما در آلماتی به دلیل نرمش نشان دادن در برابر فشارها و تعبیر شرایط ایران به شعب ابیطالب موجب گستاخی آمریکایی ها شد و از این رو امریکا جرات طراحی جنگ هشت روزه فلسطین را پیدا کرد.

هاشم پور بیان کرد: امریکایی ها در ادامه شکست های خود رو به جنگ بین تمدنی در سوریه، عراق و افغانستان توسط گروه های تکفیری آوردند تا حق حمله به جمهوری اسلامی ایران را پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با عنایات پروردگار هم اکنون تفکر بسیجی موجب اتحاد مسلمان و مسیحی، شیعه و سنی در منطقه شده است و حزب الله لبنان و سپاه بدر عراق همان بسیجی های حضرت امام هستند.

وی با اشاره به وقایع فتنه 88 در کشور گفت: آنان که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند هم اکنون لندن نشین هستند، اما تفکر بسیجی موجب شده بیشتر نقاط اشغال شده سوریه و عراق باز پس گرفته شده و 80 درصد مخالفان رییس جمهوری سوریه تبدیل به موافقان آن شوند.

معاون سیاسی سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم اطاعت مطلق از رهبری تاکید کرد: ملت ایران از انقلاب اسلامی و رهبر خود با جان و دل دفاع کرده است، چیزی که به تعبیر حضرت امام در زمان پیامبر اسلام و امیرمومنان به صورت کنونی وجود نداشت، از این رو تفکر بسیجی منطبق بر فطرت بشری است و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه