اخبار داغ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خبرداد

آغاز دوباره اعطای وام بافت فرسوده در استان زنجان

آغاز دوباره اعطای وام بافت فرسوده در استان زنجان
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تامین اعتبارات وام مسکن در بافت فرسوده، گفت: دولت برای ساخت مسکن در بافت فرسوده یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وام‌های مسکن در بافت فرسوده که از سال 87 شروع شده است، اظهار کرد: متاسفانه در شهریور ماه اعتباراتی که دولت برای این طرح در نظر گرفته بود تمام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تامین اعتبارات وام مسکن در بافت فرسوده، ابراز کرد: دولت برای ساخت مسکن در بافت فرسوده یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در نظر گرفته شده است.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به تامین اعتبار وام مسکن در بافت فرسوده از منابع بانک‌ها، تصریح کرد: 2 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار ازمنابع مالی بانک‌ها برای این طرح در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به تمایل مردم در ساخت و ساز در بافت فرسوده، عنوان کرد: از شهریور ماه که اعتبارت دولت در این حوزه تمام شد مراجعات زیادی در این حوزه وجود داشت.

,

شاهین فر با اشاره به اینکه نرخ سود وام های ساخت مسکن در بافت فرسوده بسیار پایین است، افزود: مشوق‌های دیگری برای ساخت مسکن در بافت فرسوده در نظر گرفته شده است که ظرفیت هایی برای ساخت مسکن در بافت فرسوده ایجاد کردهاست.

,

وی با بیان اینکه به دلیل نبود اعتبارت در سامانه، بانک ها وام های ساخت مسکن در بافت فرسوده را تقبل نمی‌کرد، ادامه داد: متقاضیان برای دریافت وام ساخت مسکن در بافت فرسوده به سامانه https://saman.mrud.ir/ مراجعه کنند.

, https://saman.mrud.ir/,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای ثبت نام در وام مسکن بافت فرسوده تا پایان سال محدویتی در نظر گرفته نشده است، خاطر نشان کرد: هر کسی که بتواند تا پایان تشکیل پرونده بدهد وام را دریافت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه