اخبار داغ

آغاز ثبت نام زوج های جوان برای حج عمره

آغاز ثبت نام زوج های جوان برای حج عمره
ثبت نام زوج های جوان برای تشرف به حج عمره مفرده از امروز آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری روز جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: با آغاز ثبت نام دور جدید اعزام به عمره مفرده، ثبت نام برای سهمیه زوج های جوان نیز از امروز آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


'یوسف آقابزرگی' در خصوص شرایط و ضوابط اعزام زوج های جوان به عمره مفرده اظهار داشت: این سهمیه شامل زوج هایی است که در نیمه دوم سال ۹۲ و نیمه اول سال ۹۳ عقد رسمی کرده اند.


وی ادامه داد: اولویت اول برای تشرف به حج عمره با زوج هایی است که هر دو سابقه ثبت نامی در بانک ملت را داشته باشند.


آقابزرگی تصریح کرد: پس از این گروه، زوج هایی که یکی از آنان دارای کارت ثبت نامی بوده و دیگری فاقد هرگونه سابقه ثبت نامی باشد، در اولویت قرار می گیرند.


وی ادامه داد: زوج هایی که قبض یا کارت ثبت نامی آنها انتقالی باشد نیز نسبت به افراد مشابه از اولویت بیشتری برخوردارند .


مدیر حج و زیارت استان گفت: پس از گروه های دارای اولویت، زوج هایی که هردو فاقد کارت و سابقه ثبت نامی بانکی باشند، در صورت تکمیل نشده سهمیه می توانند به سفر حج مشرف شوند.


آقابزرگی اظهار داشت: متقاضیان با توجه به محل سکونت، استان محل اعزام خود را تعیین کنند و اولویت با افراد بومی در هر استان است.


وی تصریح کرد: شرایط و ضوابط اعزام زوج های جوان به حج عمره در هرسال تابع شرایط و ضوابط همان سال است، از این رو اخذ و جمع آوری درخواست برای سال های آتی مطلقاً مجوزی ندارد .


بر اساس اعلام حج و زیارت برنامه زمانبندی ثبت نام و اعزام زوج های جوان از روز جمعه هفتم آذر آغاز و تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد .


ثبت نام فقط از طریق سامانه http://ziarat.haj.ir امکان پذیر می باشد و نتایج قرعه کشی در روز بیست و پنجم ماه جاری اعلام می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه