اخبار داغ

میزان نیترات آب در برخی نقاط تهران

میزان نیترات آب در برخی نقاط تهران
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: وضعیت نیترات آب در مناطق تحت پوشش این دانشگاه 20 درصد گزارش شده و آنچه در مورد نیترات بالا در 2 تا 3 حلقه از چاهها گزارش شده در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، احمدرضا فرسار معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در رابطه با بررسی وضعیت نیترات آب تهران در محدوده تحت پوشش این دانشگاه گفت: مرتب بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و نتایج را به سازمان آب، استانداری و وزارت بهداشت اعلام می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی ادامه داد: خوشبختانه علی‌رغم اینکه با کمبود منابع آبی مواجه بودیم و نگران بودیم که نیترات افزایش یابد اما اکنون در بررسی‌های انجام شده این اتفاق رخ نداده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: وضعیت نیترات آب در مناطق تحت پوشش این دانشگاه قابل قبول بوده و نتیرات موجود در آن صفر یا کمتر از 50 درصد بوده است. در واقع نیترات بیش از 20 درصد گزارش نشده است.

فرسار گفت: شایعه شده بود که نیترات موجود در آب بالا رفته به همین دلیل لیست جدیدی را مورد ارزیابی قرار دادیم اما مورد خطرناکی مشاهده نشد.

وی افزود: اگر چاهی در این محدوده دچار آب با نیترات بالا بود حتماً توسط دانشگاه پملب می‌شد آنچه در مورد 2 تا 3 حلقه از چاهها و وجود نیترات بالا گزارش شده است در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه