اخبار داغ

مدعیان روی لبه تیغ؛

لیگ برتر والیبال بانوان| اعلام اسامی داوران و ناظران هفته پانزدهم/ هدف ستارگان فارس و مهرسان کسب سهمیه پلی‌آف

لیگ برتر والیبال بانوان| اعلام اسامی داوران و ناظران هفته پانزدهم/ هدف ستارگان فارس و مهرسان کسب سهمیه پلی‌آف
برد و باخت تیم‌های صدرنشین ذوب‌آهن و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان نقش تعیین‌کننده‌ای در جابه‌جایی رتبه‌های اول و دوم جدول خواهد داشت و به واقع مدعیان این هفته روی لبه تیغ هستند، از سوی دیگر تیم‌های ستارگان فارس و مهرسان برای قطعی شدن سهمیه پلی‌آف به میدان می‌روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه 23 دی‌ماه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران، ورامین، کاشان و یزد و نیز روز جمعه 24 دی‌ماه با برگزاری یک دیدار به میزبانی اصفهان، پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم، تیم باریج‌اسانس کاشان در خانه از قهرمان نیم‌فصل میزبانی خواهد کرد. حساسیت این دیدار از آن جهت خواهد بود که شاگردان فریبا صادقی تاکنون متحمل شکست نشده‌اند و با 14 برد و 41 امتیاز در صدرجدول ایستاده‌اند. از طرف دیگر باریج‌اسانس کاشان درحال حاضر 11 برد و 35 امتیاز دارد و درصورتی که شاگردان فرزانه شعبان‌خمسه با استفاده از امتیاز میزبانی به پیروزی در هفته پانزدهم برسند، اولین شکست قهرمان نیم‌فصل را رقم زده‌اند.

,

خوردوسازان پیکان به عنوان تیم چهارم جدول روز جمعه در اصفهان به مصاف ریف می‌روند. شاگردان راحله آرا در تیم اصفهانی با 4 برد و 11 امتیاز صاحب رتبه یازدهم جدول هستند. هرچند که پیروزی در این رقابت باز هم تغییری در جایگاه پیکان 27 امتیازی ایجاد نخواهد کرد، اما برد برای اصفهانی‌ها حکم ارتقای جایگاه در جدول را خواهد داشت.

,

شاگردان مریم پرهیزگار در تیم ستارگان فارس این هفته میهمان تیم قعرنشین بانوان ورامین هستند. از یک طرف ستارگان فارس (با 5 پیروزی و 15 امتیاز) به دنبال حفظ رتبه ششمی خود هست و در طرف مقابل ورامینی اندیشه دیگری جز کسب اولین برد و امتیاز در جدول ندارند. نماینده فارس نیم نگاهی هم به کسب سهمیه پلی‌آف دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه، این موضوع قطعی خواهد شد.

,

سالن یگانگی یزد اما این هفته میزبان دو تیم جوانان زرتشتی یزد و مهرسان خواهد بود؛ جایی که تیم‌های نهم و هفتم جدول در تلاش برای افزایش تعداد برد و امتیازها هستند. شاگردان اعظم عیدی در تیم مهرسان با 5 برد و 14 امتیاز در رتبه هفتم قراردارند و پیروزی در رقابت این هفته می‌تواند شرایط صعود این تیم در جدول را رقم بزند. با این حال اما نه برد و نه باخت، تغییری در رتبه نهمی جوانان زرتشتی یزد ایجاد نخواهد کرد.

,

در دیگر مسابقه این هفته تیم سایپا در تهران میزبان مس رفسنجان است. نارنجی‌پوشان سایپا تیم دوم جدول‌رده‌بندی هستند و به لحاظ امتیازی (38 امتیاز) فاصله بسیار نزدیکی با ذوب‌آهن اصفهان دارند. اگر ذوب‌آهن غفلت کند در کاشان مغلوب باریج اسانس شود و سایپا در تهران نماینده رفسنجان را شکست دهد، معدل ست‌ها و پوئن‌ها تعیین کننده تیم صدرنشین در پایان این هفته خواهد بود.

,

** برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

,
*پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه:
,
 
,
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۴
,
 
,
سایپا – مس رفسنجان
,
 
,
ناظر فنی: مهری احمدعلی‌نژاد، ناظر داوری: منصوره خزچین، داور اول: زینب حقی، داور دوم: نوشین حق‌شناس
,
 
,
 
,
ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۴
,
 
,
بانوان ورامین – ستارگان فارس
,
 
,
ناظر فنی: آذر منشی، ناظر داوری: طوبی بهپوری، داور اول: ملیحه نوری، داور دوم: راحله اکبرزاده
,
 
,
 
,
کاشان، سالن ۷ مهر، ساعت ۱۴
,
 
,
باریج‌اسانس کاشان – ذوب‌آهن 
,
 
,
ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین، ناظر داوری: منیژه صادقی، داور اول: زهرا شیری، داور دوم: هدیه صابری
,
 
,
 
,
یزد، سالن یگانگی، ساعت ۱۴
,
 
,
جوانان زرتشتی یزد – مهرسان
,
 
,
ناظر فنی: هاجر نجاتی‌زاده، ناظر داوری: شهناز برادران‌مهاجر، داور اول: نرگس افشین، داور دوم: لیلا ویسی
,
 
,
 
,
*جمعه ۲۴ دی‌ماه:
,
 
,
اصفهان، سالن امام علی(ع)، ساعت ۱۴
,
 
,
ریف اصفهان – پیکان
,
 
,
ناظر فنی: مهران اشرف‌ریاحی، ناظر داوری: فاطمه زندی، داور اول: نسرین حق‌شناس، داور دوم: سمانه اسدیان
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه