اخبار داغ

مرادی: با توجه به عملکرد فنی، فغانی باید برترین داور آسیا شود

مرادی: با توجه به عملکرد فنی، فغانی باید برترین داور آسیا شود
عضو کمیته داوری فدارسیون فوتبال گفت: با توجه به عملکرد فنی علیرضا فغانی و قضاوتش در فینال لیگ قهرمانان آسیا آیا باید به عنوان برترین داور انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامسعود مرادی در سال 2003 به عنوان برترین داور فوتبال آسیا از سوی AFC انتخاب شد و پس از آن، دیگر  هیچ داور ایرانی به عنوان داور برتر  آسیا انتخاب نشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

اکنون علیرضا فغانی به عنوان یکی از 3 نامزد برتر داوری آسیا انتخاب شده است.

,

مسعود مرادی در گفت‌وگو با فارس در مورد رقبای فغانی و شرایط انتخاب شدنش گفت: روشن ایرماتوف ازبک و نواب شکرالله بحرین رقبای فغانی هستند.اگرچه فغانی رقبای سرسختی دارد اما با توجه به عملکرد فنی او باید به عنوان داور برتر آسیا انتخاب شود.

,

وی ادامه داد: ایرماتوف در چند دوره بهترین داور آسیا انتخاب شده اما به عقیده من و با توجه به عملکرد فنی این مرتبه نوبت فغانی است که داور برتر آسیا شود.

,

عضو کمیته داوری فدارسیون فوتبال در مورد اینکه فدارسیون فوتبال ما امسال در رشته‌های زیادی از سوی AFC انتخاب نشده گفت: در سال 2003 که من به عنوان داور برتر آسیا انتخاب شدم مهدوی‌کیا به عنوان بازیکن برتر و تیم ملی فوتبال کشورمان هم به عنوان برترین تیم قاره انتخاب شد و یک سال رویایی را پشت سر گذاشتیم.

,

مرادی تصریح کرد: امیدوارم امسال هم فغانی انتخاب شود تا نگاه به داوری فوتبال ما هم در عرصه بین‌المللی و هم در داخل کشور بهتر شود. داوران سرمایه‌های ملی فوتبال ایران هستند و موفقیت آنها می‌تواند به موفقیت فوتبال کشورمان کمک شایانی کند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه