اخبار داغ

با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست ندارم جدا شوم

با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست ندارم جدا شوم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با این باشگاه قرارداد داشته و دوست دارد در این تیم بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامحمدرضا خانزاده درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اثبات کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. بعد از بردی که در داربی به دست آوردیم، مقابل گل گوهر سیرجان هم یک بازی منطقی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم پیروز میدان شویم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: بازی در سیرجان سخت و دشوار بود. زمین آنها کیفیت لازم را نداشت اما با این حال تیم ما خوب بازی کرد و خوشحالم که در نهایت پیروز میدان پرسپولیس بود.

,

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه با بیان این که این تیم شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی دارد، اظهار کرد: بازی‌ها را پیش‌ می‌بریم و معتقدم پتانسیل قهرمانی را داریم. تیم ما از هر نظر کامل است.

,

خانزاده در ادامه در واکنش به صحبت‌های حمید استیلی که خواستار پیوستن او به باشگاه راه‌آهن شده بود، اظهار کرد: کسی تا این لحظه صحبتی با من انجام نداده است. من این موضوع را فقط از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام اما باید بگویم من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و عاشق این تیم هستم. دوست دارم در پرسپولیس بمانم البته حمید خان هم به من لطف دارد ولی من پرسپولیسی هستم و با پرسپولیس هم قرارداد دارم.

,

وی ادامه داد: انتخاب من از سوی حمید استیلی نشان‌دهنده این است که عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که هر فصل پیشنهاد‌های زیادی به من می‌شود. با این حال دوست دارم در پرسپولیس بمانم و از این تیم جدا نشوم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه