اخبار داغ

داعش شبکه تلفن همراه را قطع کرد

داعش شبکه تلفن همراه را قطع کرد
گروه تکفیری داعش تمام شبکه‌های تلفن همراه در شهر اشغالی موصل را قطع کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروه تکفیری داعش تمام شبکه‌های تلفن همراه در شهر اشغالی موصل را قطع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از ساکنان موصل گزارش داد گروه تکفیری داعش برای مقابله با برخی از افرادی که اطلاعات مربوط به محل شبه‌نظامیان را در اختیار نیروهای ائتلاف بین‌المللی به رهبری امریکا می‌گذارند، این اقدام را انجام داده است. 

بر اساس گزارش‌ها، گروه تروریستی داعش روز چهارشنبه از رادیو موصل به شهروندان این شهر اعلام کرده بود که از روز بعد شبکه‌های تلفن همراه قطع خواهند شد.

به گفته ساکنان، روز پنج‌شنبه موصل صحنه «هرج‌و‌مرج» بود و زندگی روزمره در این شهر «فلج» شد.

تروریست‌های داعش اوایل هفته جاری دو نامزد زن پارلمان عراق را در منطقه فیصلیه موصل اعدام کردند.

امریکا تاکنون صدها حمله هوایی علیه مواضع داعش در عراق و سوریه انجام داده است. تحلیل‌گران این حملات را بخشی از تلاش‌های امریکا برای گسترش تدریجی نفوذ خود در عراق می‌دانند.

ستیزه‌جویان تکفیری داعش کنترل مناطق زیادی از سوریه و عراق را در اختیار دارند و در مناطق تحت تصرف خود جنایت‌های هولناکی همچون اعدام جمعی و بریدن سر اقلیت‌های قومی و پیروان مذاهب مختلف از جمله شیعیان، سنی‌ها، کردها و مسیحیان را مرتکب می‌شوند.

این در حالی است که غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای این کشور همچون قطر، عربستان و ترکیه از شبه‌نظامیان تکفیری داعش حمایت مالی و نظامی می‌کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه