اخبار داغ

آتش سوزی مهیب در تهران

آتش سوزی مهیب در تهران
ملکی گفت:در ساعت 13:17 دقیقه تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی در خصوص حریق یک برج مسکونی واقع در بلوار ارتش،فرمانده عملیات به همراه گروه نجات، تجهیزات از جمله نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایرنا،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، 'سیدجلالملکی' اظهار داشت: در ساعت 13:17 دقیقه تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی در خصوص حریق یک برج مسکونی واقع در بلوار ارتش، شهرک کوثر گزارش و سریعا فرمانده عملیات به همراه گروه نجات، تجهیزات از جمله نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل حادثه ابتدا ضمن قطع جریان برق اقدام به تخلیه دود های جمع شده در طبقات بالای این برج کردند.
,
وی با اشاره به اینکه آتش سوزی درطبقه پنجم این برج چهارده طبقه ای رخ داده بود، تصریح کرد: بر اثر دود ناشی از این آتش سوزی تعداد زیادی از ساکنین طبقات بالایی این برج محبوس شده بودند.
,
برج چهارده طبقه ای که دارای 98 واحد مسکونی در بلوار ارتش موجب وحشت ساکنین شده بود، گروهی ازآتش نشانان به طبقات بالایی و گروه دیگر نیز با دستگاه تنفسی به طبقه پنجم رفتند و90 نفر از ساکنین محبوس شده را از محل حادثه خارج کردند.
,
وی گفت: پس از ایمن سازی های لازم در ساعت 14:47 روز جمعه دقیقه آتش سوزی مهار و عملیات این حادثه بدون مصدومیت به پایان رسید و علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
,
سخنگوی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری تهران، همچنین از فوت یک کارگر18 ساله ساختمانی بر اثر سقوط در چاه آسانسور خبر داد.
,
ملکی گفت: پس از تماس شهروندان با سامانه اطلاع دادند ماموران آتش نشانی پس از حضور پیکر کارگر ساختمانی را از چاه خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.
,
انتهای پیام/م
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه