اخبار داغ

کریمی و هاشمیان در لیست خریدهای ناموفق بایرن مونیخ!

کریمی و هاشمیان در لیست خریدهای ناموفق بایرن مونیخ!
یک سایت انگلیسی خریدهای ناموفق بایرن مونیخ در بیست سال گذشته را مورد ارزیابی قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادر دیدار دوستانه ایران و آلمان، علی کریمی به خوبی برای تیم ملی کشورش درخشید و بازیکنان آلمان را بارها آزار داد. بایرن مونیخ پس از نمایش خیرکننده کریمی، این بازیکن را جذب کرد تا در بوندس لیگا بتواند برای این تیم بازی کند، اما کریمی نتوانست زیر نظر ماگات موفق شود و در سیستم این مربی کهنه کار خودش را نشان دهد. زمانی که پست کریمی تغییر کرد و کمی دفاعی تر در تیم بایرن مونیخ ظاهر شد، او احساس راحتی نمی کرد و پس از 2 سال بازی در این تیم راهی لیگ قطر شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این توضیح نویسنده سایت گل انگلیسی در مورد یکی از 20 خرید ناموفق بایرن مونیخ در بیست سال گذشته است. خریدی که امید یک ملت را پشت خود داشت تا در سطح اول فوتبال جهان حرفی برای گفتن داشته باشد، اما نشد. فلیکس ماگات، بازی تکنیکی علی کریمی را نمی خواست و از او یک پاسور در عقب زمین ساخته بود، پستی که خیلی به درد جادوگر آسیا نمی خورد.

,

, ,

 

,
نویسنده این سایت، در مورد یکی دیگر از خریدهای ناموفق 20 سال اخیر بایرن می نویسد: یکی دیگر از خریدهای ناموفق باشگاه بایرن مونیخ وحید هاشمیان بوده است که پس از درخشش در بوخوم راهی این تیم شد اما به هیچ وجه نتوانست درخشش خود در بوخوم را در بایرن مونیخ تکرار کند. او در سال 2005 بدون اینکه گلی برای سرخپوشان مونیخ به ثمر برساند از این تیم جدا شد. وحید هاشمیان، مردی که نشریه کیکر به او لقب هلیکوپتر داده بود، نتوانست توفیقی در بایرن داشته باشد. 
,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه