اخبار داغ

شرایط خوبی از نظر اقتصادی نداریم

کامرانی‌فر: قرارداد دستیاران اسکوچیچ تا 10 فروردین ماه بوده/ به توافق برای برگزاری بازیهای دوستانه نزدیک شده‌ایم

کامرانی‌فر: قرارداد دستیاران اسکوچیچ تا 10 فروردین ماه بوده/ به توافق برای برگزاری بازیهای دوستانه نزدیک شده‌ایم
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ تا 10 فروردین ماه بوده و پس از آن در نشست روزهای آتی، تمام قراردادها را به شرط ادامه انجام و تمدید می‌کنیم.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از اردوی تیم امید اظهار داشت:  تیم امید در راستای برنامه‌های فدراسیون فوتبال با تیمی خوب و کادرفنی بابرنامه در اردوست و در شرایط فعلی تا حد امکان با همکاری کمیته در کنار تیم امید هستیم. باید از تلاش‌های همکارانم و مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید تشکر کنم و می‌دانم با چه عشق و علاقه‌ای کار می‌کنند. امیدوارم شرایط خوبی را برای تیم ایجاد کنیم و سیاست ما این است که از تمام رده‌ها به خوبی حمایت کنیم. خوشبختانه کمیته ملی المپیک هم توجه خاصی به ما دارد و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. در جلسات هیات رئیسه بیش‌ترین حمایت از تیم امید شده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برای مسابقات مقدماتی خردادماه ازبکستان در حال تدارک هستیم و سپس مسابقات بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی. تمام بررسی‌ها برای تیم امید و حمایت از آن صورت گرفته و خواهد گرفت. برای موفقیت فوتبال در تمامی رده‌ها تلاش می‌کنیم؛ نگاه ویژه‌ای که کمیته ملی المپیک به ما دارد قابل تقدیر است و با این حمایت‌ها امیدواریم در سایه تلاش کادر فنی و بازیکنان جشن صعود به المپیک را بگیریم.

,

کامرانی‌فر همچنین در خصوص غیبت میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در این مراسم، گفت: متاسفانه به دلیل کاری که برای ماجدی پیش آمد نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد و از این بابت عذرخواهی کرد.

,

وی با اشاره به برنامه فدراسیون برای همکاری باشگاه ها با تیم امید گفت: در حال برنامه و بررسی با سازمان لیگ هستیم تا هفته‌های آخر لیگ برتر بازیکنان امید در دسترس تیم قرار بگیرند.

,

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اقتصادی فدراسیون بیان کرد: رقم حمایت کمیته از فدراسیون فوتبال و تیم امید افزایش خواهد یافت اما در این مدت با توجه به بلاک شدن پول‌های فدراسیون و هزینه های تیم ملی بزرگسالان و ۱۸ تیم دیگر، در شرایط خوبی از نظر اقتصادی قرار نداریم. ماجدی و هیات رئیسه در تلاشند تا مشکلات مالی را برطرف کنند. وزارت ورزش و جوانان کمک‌های خوبی داشته ولی باز هم شرایط اقتصادی ما خوب نیست. حقوق مربیان و هزینه‌های تدارکات هم بالاست و در تلاش برای یافتن راه حل هستیم.

,

وی در پاسخ به سئوالی درباره عدم پرداخت دستمزد مربیان تیم ملی گفت: نسبت به برخی مربیان نتوانستیم تعهدات را انجام بدهیم. با گروهی که در جام جهانی داریم و شرایط تیم امید، فدراسیون به حمایت مالی از سمت دولت نیاز دارد.

,

کامرانی فر در پاسخ به سئوالی درباره اتفاقات مشهد بیان کرد: درباره اتفاقات مشهد هم در کمیسیون‌های مختلف مجلس شرکت کردیم. شاید در آن بازی برگزاری فقط با ما بوده و مشکلی هم نبود، مشکلات بیرون از استادیوم و از اختیارات خارج بود. باید برنامه‌ریزی بهتری می‌کردیم و به عنوان دبیرکل از کسانی که رنجیدند، عذرخواهی می‌کنم.

,

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به مراسم قرعه کشی جام جهانی و مذاکرات مسئولین فدراسیون با مسئولین فیفا گفت: در کنگره فیفا و مراسم قرعه‌کشی جام جهانی جلسات خوبی صورت گرفت. اتفاقات خوبی افتاده و ماجدی در جلسه با رئیس فیفا از فوتبال ایران به خوبی دفاع کرد. پس از آن صحبت‌ها صراحتا اعلام شد در جام جهانی با حمایت فیفا می‌مانیم.

,

وی درباره تدارک برای بازیهای دوستانه تیم ملی تاکید کرد: با چند کشور برای بازی‌های دوستانه صحبت کردیم و به توافق نزدیک شده‌ایم. ۲ فیفادی داریم که با فدراسیون قطر صحبت شده برای میزبانی. تلاش می‌کنیم از دست ندهیم و اتفاق خاصی رخ ندهد.

,

کامرانی فر در پاسخ به سئوالی درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه قبلی هیات رئیسه ۱۰ خرداد برای مجمع تصویب شد و ۷۰ روز قبل از مجمع، محل و زمانش را به تمام ۸۷ نفر عضو نامه رسمی اعلام کردیم.

,

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین درباره تمدید قرار اسکوچیچ و مربیان تیم ملی تصریح کرد: همکاران اسکوچیچ قراردادشان تا ۱۰ فروردین بود و پس از آن در نشست روزهای آتی، تمام قراردادها را به شرط ادامه انجام و تمدید می‌کنیم. در حال برنامه‌ریزی هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه