اخبار داغ

بازیکنان نیاز دارند میدان‌های بین المللی ببینند

مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم؛ حریفان در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند/ مشکلات قرارداد حل شده است

مهدوی‌کیا: از رقبا عقب هستیم؛ حریفان در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند/ مشکلات قرارداد حل شده است
سرمربی تیم فوتبال امید گفت: از سایر رقبا عقب هستیم؛ حریفان در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در حاشیه بازدید مسئولین کمیته ملی المپیک از اردوی تیم امید اظهار داشت: حضور رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین ما اتفاق خوبی بود و نکات مثبتی داشت. امیدواریم صحبت‌های حمایتی عملی شود و با تدارکات خوبی وارد مسابقات شویم. البته از سایر رقبا عقب هستیم و به رقبای دوستانه نیاز داریم تا در ازبکستان و با اردوهای پیاپی، به هدف اصلی یعنی المپیک پاریس برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تا بازی‌های ازبکستان زمان زیادی را نداریم اما نیاز داریم بازی انجام بدهیم و در تلاشیم تا هماهنگی کنیم. مهم است در تورنمنت‌های مهمی مثل کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی شرکت کنیم تا بازیکنان میدان‌های بین المللی ببینند.

,

سرمربی تیم امید در پاسخ به این سئوال که برخی از باشگاه ها نگران خستگی و مصدومیت بازیکنان خود هستند، بیان کرد: بازیکن جوان تحت هر شرایطی دوست دارد در اردوی ملی باشد که بعضی‌ها با مصدومیت آمدند اما هدف اول ما سلامتی بازیکنان است که کیفیت ما پایین نیاید و به بازیکن آسیب نرسد. سعی داریم هماهنگی با کادر پزشکی رخ بدهد و استفاده درستی داشته باشیم.

,

کیا با اشاره به کمبود بازیهای تدارکاتی تاکید کرد: کشورهای حوزه هم در بازی‌های تدارکاتی از ما خیلی جلوترند و قطر حداقل ۲۰ بازی امید داشته. نتوانستیم بازی کنیم اما پتانسیل بالایی داریم و اگر بازی تدارکاتی ملی داشته باشیم، شرایط تغییر می‌کند.

,

سرمربی تیم امید درباره وضعیت قرارداد خود و تغییرات آن بیان کرد: بحث‌هایی بود و با توجه به فعل‌وانفعالات فدراسیون، مشکلات قراردادی حل شده و با تمام توان در خدمتیم.

,

وی در پایان درباره حضورش در جمع کاندیداهای برترین مدافع تاریخ جام ملت ها گفت: حضور در جمع برترین مدافعان قاره باعث افتخار من است و از خاطراتی که به‌جا گذاشتیم خوش‌حالم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه