اخبار داغ

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم خبر داد:

راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره رایگان حقوق قراردادها در جهت کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدی

راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره رایگان حقوق قراردادها در جهت کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدی
رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم گفت: کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم به‌زودی کلینیک‌های مشاوره رایگان حقوق قراردادها و ثبت جهت کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان صنعتی و تولیدی استان قم را راه‌اندازی خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا محامد در گفتگو با خبرنگار   قم فردا، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین مشکلات کشور در مقطع کنونی در زمینه اقتصادی است و در این میان کلیدواژه تولید به‌عنوان اکسیر حل مشکل اقتصادی کشور همواره از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: تأکیدی که ایشان دارند بر پایه یک گزاره دقیق کارشناسی از وضعیت اقتصادی کشور است که باید موردتوجه همه مسئولان و دست‌اندرکاران قرار بگیرد.

وی تاکید رهبر انقلاب بر موضوع دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین را مهم برشمرد و گفت: ما به‌عنوان کانون سردفتران و دفتر یاران اسناد رسمی آمادگی خودمان را برای همراهی و کمک به تحقق منویات رهبر انقلاب اعلام می‌کنیم.

,
,
,

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم ابراز داشت: همکاران بنده در سراسر کشور می‌توانند به‌صورت ویژه به ارتباط وسیع حقوقی بین مؤسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان علمی با کارگاه‌ها و مجموعه‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری برای آغاز یک رابطه پایدار تولید دانش‌بنیان کمک کنند.

,

وی بیان داشت: اگر این رابطه که باهدف تجاری‌سازی و تولید محور نمودن علم و دانش برقرار می‌شود بر اساس یک قرارداد مناسب با پایه‌های درست حقوقی ریخته شود می‌توان امیدوار بود که تولید به نتیجه مطلوبی خواهد رسید.

,

محامد در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: دفاتر اسناد رسمی می‌توانند کمک‌های خوبی به مجموعه‌های تولیدی و دانش‌بنیان بدهند که یکی از این کمک‌ها می‌تواند مشاوره‌های رایگان باشد که در این حوزه کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم به‌زودی کلینیک‌های مشاوره رایگان حقوق قراردادها و ثبت جهت کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان صنعتی و تولیدی استان را راه‌اندازی خواهد کرد.

,

وی تصریح کرد: از سوی دیگر تولید و افزایش رونق و اشتغال رابطه مستقیمی با کمک‌های اقتصادی و تسهیلات بانکی دارد و این موضوع هم یک نوع رابطه مستقیمی با حوزه فعالیت دفاتر رسمی دارد و در این حوزه هم ما اعلام آمادگی می‌کنیم که تمام توان خودمان را برای کمک به کاهش مشکلات و معضلات این حوزه به کار گیریم.

,

رئیس کانون سردفتران و دفتر یاران استان قم ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم استدعا می‌کنیم که اگر می‌خواهیم به تولید و رونق اقتصادی کمک کنیم در موضوع اخذ تسهیلات بانکی هزینه‌های قراردادهای رسمی این تسهیلات کاهش پیدا کند.

,

وی بیان داشت: نمایندگان مجلس می‌توانند در این زمینه با تدوین قانون مناسبی در راستای کاهش هزینه‌های ثبت قراردادهای بانکی و ترهین به مجموعه‌های تولیدی کمک کنند.

,

محامد خاطرنشان کرد: این پیشنهاد هم بارها از سوی کانون سردفتران داده شده بود و امسال هم باتوجه‌به تاکید رهبر معظم انقلاب و شعاری که برای امسال مشخص کردند تسریع در این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌های شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان تأثیرگذار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه