اخبار داغ

امام جمعه رفسنجان:

بحث بهائیت موضوع روز است و باید به آن پرداخته شود

بحث بهائیت موضوع روز است و باید به آن پرداخته شود
امام جمعه رفسنجان گسترش فرقه بهائیت در رفسنجان را به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب بیان کرد و گفت: از دیرباز یهودیان در شهر ما حضور داشته اند و در مواقعی نیز کار سیاسی کرده و درآمدهایی را برای کمک به اسراییل فرستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از خانه خشتی، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در نشست شورای اداری شهرستان رفسنجان خدمت رسانی مسئولین را در رضایتمندی مردم مؤثر خواند و گفت: امیدوارم این خدمات توشه ای برای شما باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خانه خشتی,

رمضانی پور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، راه خداوند را همان راهی بیان کرد که در قرآن کریم به عنوان قانون اسلام آمده است و باز ماندن از آن به گم کردن راه واقعی می انجامد.

,

وی گسترش فرقه بهائیت در رفسنجان را به دلیل عدم اطلاع رسانی مناسب بیان کرد و گفت: از دیرباز یهودیان در شهر ما حضور داشته اند و در مواقعی نیز کار سیاسی کرده و درآمدهایی را برای کمک به اسراییل فرستاده اند.

,

حجت الاسلام رمضانی پور حکم بهایی ها را بدتر از یهودیان عنوان کرد و گفت: بحث بهائیت موضوع روز است و باید به آن پرداخته شود؛ چرا که اینان فرقه ای سیاسی هستند و سر منشأ آن ها شیخیه می باشد.

,

جلسه شورای اداری رفسنجانامام جمعه رفسنجان به بروز بهائیت در ادامه راه شیخی گری و اعتقادات بی پایه و مخالف اسلام آنان اشاره نمود و افزود: در این راستا پیروانی از این فرقه پیدا شدند و فعالیت هایی نیز توسط آنان انجام شد.

, جلسه شورای اداری رفسنجان, جلسه شورای اداری رفسنجان,

وی با اشاره به اینکه بهائیان نجس العین هستند و طبق فتاوای مراجع هر گونه مراوده با آنان حرام است، ابراز داشت: اگر در سالیان گذشته از جهت قانون دستمان باز بود و طبق حکم اسلام با اینان برخورد می شد، الان اینگونه گسترش نمی یافتند و بهائیت را به عنوان دین معرفی نمی کردند.

,

حجت الاسلام عباس رمضانی پور به فعالیت های ضد و نقیض بهائیان اشاره کرد و گفت: این گروه اینقدر جرأت یافته اند که برای خودشان جایگاه قائل شده و حتی زمین بزرگی را برای ایجاد قبرستان گرفته بودند که با تدابیر شهردار محترم باز پس گرفته شد.

,

وی در ادامه خطاب به رؤسای ادارات تأکید داشت: باید مراقب باشید و برای انجام هر کاری با تحقیق و بررسی وارد شوید و پس از بررسی کامل کاری برای آن ها انجام دهید.

,

رمضانی پور در پایان به برگزاری یادواره سرداران شهید شهرستان در 28 صفر جاری و با حضور آیت الله سید احمد خاتمی نیز اشاره کرد.

,

در ادامه حجت الاسلام علی هاشمیان با اشاره به مراسم سالگرد امام جمعه فقید شهرستان رفسنجان با حضور یادگار امام خمینی (ره)، و دعوت از کلیه حاضرین گفت: این مراسم عصر بیستم آذر ماه با حضور مقامات کشوری در رفسنجان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه