اخبار داغ

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران مومن برای انجام ماموریت‌های پلیس

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب نظران مومن برای انجام ماموریت‌های پلیس
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران مومن و ولایی برای انجام بهینه ماموریت‌ها یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع در ماموریت‌های پلیس انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به لطف پروردگار متعالی و هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا"مدظله العالی" توفیقاتی بزرگی را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه ماموریت مجموعه انتظامی در ۲ حوزه تامین امنیت و آرامش مردم به عنوان ستون اصلی و تاثیر گذار در امنیت و خدمت‌گزاری به مردم  است تصریح کرد: شاخص خدمتگزاری به مردم وجه تمایز مجموعه انتظامی از سایر نیروهای مسلح است.

اشتری تاکید کرد: تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" سرلوحه مجموعه انتظامی برای خدمت به مردم است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران مومن و ولایی برای انجام بهینه ماموریت‌ها یکی از موضوعات مهمی است که بر اساس تنوع در ماموریت‌های پلیس انجام‌می‌شود.

سردار اشتری اضافه کرد: گزینش، عضویابی و جذب نیروهای مخلص در مجموعه انتظامی با تحول بسیار خوبی روبه رو شده و در انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی کارهای اساسی انجام شده است.

خاطرنشان می‌شود سردارحسین اشتری برای مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی استان آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه