اخبار داغ

بازدید رئیس فدراسیون والیبال از سالن 12 هزار نفری آزادی/ داورزنی: نگاه ورزش قاره کهن به تهران است

بازدید رئیس فدراسیون والیبال از سالن 12 هزار نفری آزادی/ داورزنی: نگاه ورزش قاره کهن به تهران است
رئیس فدراسیون والیبال به تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا یکی از رویدادهای مهم امسال است و نگاه ورزش قاره کهن به این رقابت‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا 2022 از فردا (شنبه 24 اردیبهشت) با حضور 8 تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز برای سرکشی و نظارت بر مراحل اجرایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا در سالن ۱۲ هزار نفری حضور یافت.

,

وی در ارزیابی کارهای انجام شده برای این مسابقات، گفت: به لطف خدا تمام کارها به موقع انجام شده و آماده شروع رقابت‌ها از فردا (شنبه) هستیم.

,

رئیس فدراسیون والیبال به لغو بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: به همین دلیل مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا یکی از رویدادهای مهم امسال در قاره آسیاست و نگاه ورزش قاره کهن به این مسابقات است.

,

وی به حضور بازیکنان شاخص جهانی به همراه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: حضور این بازیکنان نشان دهنده اهمیت این مسابقات است و انتظار می‌رود که بازی‌های جذاب و مورد پسندی برای والیبال پیش رو داشته باشیم.

,

تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با ستارگان مطرح والیبال جهان به مدت 7 روز در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

,

پیکان از اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، سعید معروف و سیدمحمد موسوی در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا استفاده خواهد کرد. همچنین جانگردن پرین، ژاورونوک دونوان و سیمون روبرتلندی با تیم شهداب به میدان می روند.

,

همچنین دیمیتری موزرسکی بازیکن 218 سانتی متر تیم ملی روسیه که با تیم سانتوری ژاپن به تهران آمده است از دیگر بازیکنان مطرح والیبال در این رقابت ها است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه