اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

شرکت‌های ماکارونیِ حامی انتخاباتی روحانی به دولت سیزدهم خیانت کردند/ توطئه ایران گرسنهِ دشمن با طرح یارانه مردمی قوه مجریه خنثی شد

شرکت‌های ماکارونیِ حامی انتخاباتی روحانی به دولت سیزدهم خیانت کردند/ توطئه ایران گرسنهِ دشمن با طرح یارانه مردمی قوه مجریه خنثی شد
حسین امیدیان گفت: شرکت های ماکارونی که حامی انتخاباتی روحانی بودند درباره تعهدی که به دولت داشتند خیانت کردند و ۲ ماه قبل تر از آنکه یارانه مردمی محقق شود، کشور را وارد یک درگیری ناخواسته کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیدیان یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه انتهای درگیری هایی که دشمن ایجاد می کند در پازل خدا است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: علی رغم تلاش دشمن ضربه زدن به نظام، نشر جهاد تبیین مثمر ثمر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
امیدیان افزود: شرکت های ماکارونی که حامی انتخاباتی روحانی بودند درباره تعهدی که به دولت داشتند خیانت کردند و ۲ ماه قبل تر از آن چیزی که قرار بود یارانه مردمی محقق شود، کشور را وارد یک درگیری ناخواسته کردند.
,
 
,
وی با اشاره با اینکه افشاگری ها و کشف کالا تعبیر ایران گرسنه و سیاهِ دشمن را خنثی کرد، اظهار داشت: علاوه بر جنگ اوکراین و روسیه وضعیت جهان از نظر اقتصادی با آشفتگی مواجه است. غرب مایل به از دست دادن سلطه خویش نبوده و دنیا به سمت قدرت در شرق پیش می رود.
,
 
,
امیدیان تصریح کرد: جراحی بزرگی اقتصادی و مقابله با سختی، مشقت های خاصی به همراه دارد. قوه قضائیه با سرعت دولت پیش نمی رود و توقع عموم از آن بیشتر است اگر چه روزانه انبارهای احتکار کشف و اقلام به چرخه فروش به مردم باز می گردد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه روحانی پروژه نفرت مردم از مسئولین را در پیش گرفته بود، گفت: مجوز واردات خودرو می تواند این فضا را تلطیف کند، همچنین واگذاری مسکن های مهر آماده شده به مردم می تواند کمر قیمت نجومی مسکن را بشکند.
,
 
,
امیدیان گفت: جریان سواستفاده گر به دنبال افزایش قینت تمام کالا هستند در نتیجه قوه قضائیه باید مانع این مسئله شود. مقابله با واردات خودرو توسط افرادی انجام شد که آبشخور تفکر آنها اصلاحات بود اما ساز و کار مجلس و دولت فضا را آرام کرد.
,
 
,
وی افزود: نگرانی ما از این است که عده ای قیمت دیگر کالا ها را به بهانه طرح یارانه مردمی بالا ببیند در نتیجه قوه قضائیه باید پای کار باشد. البته اگر به دولت فرصت داده شود تورم معکوس، ارزان تر شدن دلار و قیمت کالاهای اساسی را خواهیم دید.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه