اخبار داغ

ایران به لحاظ میزبانی مسابقات در آسیا جزو 3 کشور برتر قرار می گیرد

درخشنده: توجه تمام رسانه‌های والیبال دنیا به تهران دوخته شده/ حضور بازیکنان مطرح جهان والیبال در ایران ارزشمند است

درخشنده: توجه تمام رسانه‌های والیبال دنیا به تهران دوخته شده/ حضور بازیکنان مطرح جهان والیبال در ایران ارزشمند است
رئیس کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان سال 2019 گفت: توجه تمام رسانه‌های والیبالی دنیا به بیست و دومین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به میزبانی تهران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید درخشنده در خصوص بیست و دومین رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: در حال حاضر در هیچ جای دنیا مسابقات والیبال نداریم و تمام توجهات رسانه ها مسابقات تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به جایگاه فدراسیون والیبال ایران در میزبانی مسابقات عنوان کرد: ایران به لحاظ میزبانی مسابقات والیبال بدون اغراق در آسیا جزء سه کشور برتر است. من در بسیاری از کشورها و مسابقات از جمله لیگ ملت ها، لیگ جهانی، قهرمانی نوجوان، جوانان و بزرگسالان جهان به عنوان ناظر یا مهمان حضور داشتم و به جرات می‌گویم به لحاظ سخت افزار، نرم افزار، برگزاری، اسکان و تشریفات جزء برترین ها در سطح آسیا و حتی جهان هستیم.

,

درخشنده که تجربه برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی را در پرونده کاری خود دارد با بیان این که در بسیاری از مسابقات امکانات ضعیفی در اختیار تیم‌ها قرار داده می‌شود، گفت: در تهران مسابقات نوجوانان جهان را برگزار کردیم و تیم‌ها را در هتل 5 ستاره اسکان دادیم در حالی که در آرژانتین، ایتالیا و جمهوری چک حتی داوران بین‌المللی و کمیته کنترل را در هتلی سه ستاره اسکان می‌دهند.

,

وی با ابراز خرسندی از حضور جوان‌ها در کادر اجرایی مسابقات اظهار کرد: کمیته کنترل امسال از جوان‌هایی تشکیل شده که جایگزین قدیمی‌ترها شده‌اند. فعال و پر انرژی هستند و حضور جوان‌ها را به فال نیک می گیریم. از هفت نفر کمیته کنترل 5 نفر ایرانی هستند و این موضوع علاوه بر مزایایی که برای والیبال ایران دارد، به نفع اقتصاد کنفدراسیون آسیا هم هست.

,

عضو سابق کمیته مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا افزود: در این مسابقات رفری دلیگیت (محمد شاهمیری) داریم که تجربه داوری در چند المپیک را دارد و تکنیکال دلیگیت داریم که افشاردوست در این سمت قرار دارد. باید به این اعضای داخلی بیشتر احترام بگذاریم و خارجی پسند نباشیم.

,

این کارشناس والیبال در خصوص بیست و دومین رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا گفت: همواره کشورهای آسیایی این مسابقات را خیلی جدی نمی گرفتند و تنها ایران بود که با قدرت در این مسابقات حضور می یافت. پر افتخارترین تیم حاضر در این رقابت‌ها پیکان است که رنکینگ سوم جهان را در پرونده کاری دارد و هنوز هیچ یک از باشگاه‌های ایران نتوانسته به جایگاه این تیم برسد.

,

وی تصریح کرد: والیبال ایران برای حضور در رقابت های باشگاه های آسیا بسیار انگیزه دارد اما کشورهایی چون کره انگیزه‌ای برای حضور در این رقابت‌ها ندارند و باشگاه های آن‌ها از فدراسیون‌هایشان پیروی نمی کنند در حالی که در ایران باشگاه ها همکاری خوبی با فدراسیون دارند.

,

دبیرکل اسبق فدراسیون والیبال با اشاره به حضور دو تیم از ایران در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: نخستین بار است که بازیکنان سطح اول دنیا جذب این مسابقات شده‌اند. در حال حاضر مسابقات والیبال در دنیا راکد است و تمام توجهات رسانه های دنیا به این مسابقات است. حضور بازیکنان شناخته شده ای چون انگاپت، عبدالعزیز و … ارزشمند است و نشان از سطح بالای این مسابقات دارد و امیدوارم تماشاگران بیشتری به سالن بیایند چون خیلی ها آرزو دارند که این بازیکنان را از نزدیک ببینند.

,

مرحله گروهی رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا شب گذشته با صدرنشین تیم های پیکان و مقاومت شهداب در دو گروه به پایان رسید و امروز (سه شنبه ۲۷ اردیبهشت) تیم های شرکت کننده استراحت دارند. مرحله یک چهارم‌نهایی این مسابقات روز چهارشنبه 28 اردیبهشت برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه