اخبار داغ

در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان کرمان مطرح شد؛

دستگاه قضا، پناه مظلومان است/ اقامه عدل از شئون امام جامعه است که به قضات تفویض می شود

دستگاه قضا، پناه مظلومان است/ اقامه عدل از شئون امام جامعه است که به قضات تفویض می شود
حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بسیاری از کسانی که مظلوم واقع می شوند، چشم به دستگاه قضا دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به گزارش راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: آن موضوعی که در نگاه دینی بحث مهمی است این است که مسئولیت ها را که تحویل می گیریم صادقانه باشد و زمانی که این مسئولیت را به فرد بعدی می دهیم و خروج از مسئولیت داریم نیز صادقانه باشد و معیار سنجش موفقیت در دنیا و عقبی همین است که در این دوران چه اندازه تلاش کرده ایم و توانستیم کار را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: تغییر و تحولات و آیین تکریم و معارفه، امر کاملا طبیعی است و هر مسئولیتی که تحویل می گیریم، روزی باید آن را  تحویل دهیم.

امام جمعه شهر کرمان افزود: امروز آیین تکریم و معارفه در یکی از حساسیت ترین و مهمترین دستگاه های کشور، دستگاه قضا را در استان کرمان شاهد هستیم که بسیاری از کسانی که مظلوم واقع می شوند، چشم به این دستگاه دارند.

وی بیان کرد: چند محور در موفقیت دکتر موحد تاثیر داشت؛  اولین محور صداقت، دیانت و عدالت محوری است که وی همه همت را در دوران مسئولیت خود در این عرصه گذاشته بود و این معیاری که در دستورکار همه قاضیان و کارکنان دستگاه مهم و توانمند وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ابراز کرد: محور دوم دانش قابلی که یدالله موحد در کلاس های درس آموزش دیده و دانشی که در مسیر کار کسب کرده است که از این جهت نیز چهره قابل و شایسته ای است و این مسئله، اهمیت مجموعه دادگستری را در این استان می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: محور سوم در کارنامه دکتر موحد تجربه چند دهه کار در دستگاه حساس قضا در رده های مختلف است که توانست موفقیت چشمگیری را رقم بزند؛ موحد، چهره منطقی و اهل تعامل با مجموعه های بیرون از مجموعه کاری هستند.

امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین  حمیدی مسئولیت رییس کل دادگستری استان کرمان را به عهده می گیرد که یکی از پشتیبانی های بزرگ وی نگاه مومنانه، صادقانه و رعایت تقوا است که از زمان آغاز ورود به حوزه در این برادر وجود داشته و امروز قوی تر شده است و این رویه در دوران خدمت در این دستگاه در جاهای مختلف خود را نشان داده است.

محمد مهدی فداکار در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: از ضرورت های اقامه حکومت، اقامه عدل است که جز با حکومت میسر نیست.

استاندار کرمان ابراز کرد:  اقامه عدل از شئون ولی فقیه و امام جامعه است که این امر به قضات تفویض می شود و کار بسیار سخت و مسئولیت بسیار مهمی است که جایگاه بسیار رفیع و بلندی دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه