اخبار داغ

معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی:

تعاون در نظام سرمایه داری کشور به حاشیه رانده شده است/ لزوم انتقال دانش تعاون جهت ترمیم بخش تعاون کشور

تعاون در نظام سرمایه داری کشور به حاشیه رانده شده است/ لزوم انتقال دانش تعاون جهت ترمیم بخش تعاون کشور
معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وی انتقال دانش تعاون جهت ترمیم بخش تعاون را مهم دانست و گفت: استفاده از دانش و تجربیات کارشناسان حوزه تعاون، پرورش نیروی های مستعد در کنار آن چیزی است که در سال های گذشته اتفاق نیافتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان ما ، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در جمع اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون و کارشناسان حوزه تعاون استان اردبیل گفت: ایدئولوژی ما در حوزه تعاون این است که کار را تنها با مردم می توان جلو برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,
وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری نسبت به حوزه تعاون گفت: مظلومیت و محجوریت بخش تعاون در سال های گذشته مشهود بوده و تعاون در نظام سرمایه داری کشور به حاشیه رانده شده است.
,
 
,
معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انتقال دانش تعاون جهت ترمیم بخش تعاون را مهم دانست و گفت: استفاده از دانش و تجربیات کارشناسان حوزه تعاون، پرورش نیروی های مستعد در کنار آن چیزی است که در سال های گذشته اتفاق نیفتاده است.
,
 
,
واگذاری و خصوصی سازی ها بر مبنای تعاون باشد
, واگذاری و خصوصی سازی ها بر مبنای تعاون باشد,
 
,
مسکنی در ادامه سخنان خود از آماده سازی مدل حکمرانی تعاون خبرداد و گفت: حکمرانی تعاون در واگذاری ها، حکمرانی تعاونی ها در بیوت مراجع، حکمرانی تعاون در دانشگاه ها، حکمرانی تعاون در دولت، حکمرانی تعاون در نهادهایی از قبیل بنیاد برکت، علوی، مستضعفین و در نهایت حکمرانی تعاون در سازمان های مردم نهاد شش لایه از این مدل را تشکیل می دهند.
,
 
,
وی با بیان اینکه باید به جای تکیه بر نفت به مردم تکیه شود، گفت:یکی از اصلی ترین موارد جهت رشد تعاون این است که واگذاری و خصوصی سازی ها بر مبنای تعاون باشد.
,
 
,
معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با عنوان اینکه سیاسی کاری همیشه بر پیکره تعاون در کشور ضربه زده است گفت: تعاون مدلی است که توانست ۸۰۰ هزار واحد مسکونی را در کشور احداث کند.
,
 
,
 
,
اتنهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه