اخبار داغ

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان:

آزادسازی خرمشهر، سند افتخار ملت ایران و خفت و خواری برای استکبار جهانی است/ تحریم‌ها نمونه‌ای از خرمشهرها است که بر آن پیروز خواهیم شد

آزادسازی خرمشهر، سند افتخار ملت ایران و خفت و خواری برای استکبار جهانی است/ تحریم‌ها نمونه‌ای از خرمشهرها است که بر آن پیروز خواهیم شد
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: آزادسازی خرمشهر، سند افتخار و مایه مباهات بر پیشانی ملت ایران و سند خفّت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت: این روزها ایام خجسته‌ای است که ملت رشید و بزرگوار ایران در دهه 60 خوشحال و مسرور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خرمشهر مدتی در تصرف کامل دشمن بود، خاطرنشان کرد: دشمن با همت رزمندگان اسلام با خفّت و خواری از این شهر رانده و بقیه نیروهای دشمن نیز توسط رزمندگان غیور ایرانی اسیر شدند.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر، سند افتخار برای نظام اسلامی و رزمندگان مخلص اسلام و ایران و سند خفّت و خواری برای دشمن یعنی استکبار جهانی و صدام ملعون است، تصریح کرد: برای ایرانی‌ها مایه فخر و مباهات است که رزمندگان اسلام با اخلاص تمام، توکل به خدا و تحت رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل توانستند این حرکت الهی را انجام دهند.

,

وی افزود: آزادسازی خرمشهر، سند فخر را بر پیشانی ملت ایران ایجاد کرد و استکبار جهانی نیز فهمید و باید هم بفهمد که ملت ایران از حق الهی و طبیعی خود، دفاع کرده و خواهد کرد.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم دشمن، ما را به خوبی شناخته باشد، گفت: ملت ایران همواره از حق خود دفاع کرده و برای گرفتن حق خود از هیچ چیزی دریغ نمی‌کند.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان ادامه یابد و همانطور که دشمن با خفت و خواری از خرمشهر رفت از تمام اعتباراتی که از ایران اسلامی تصرف کرده مثل تحریم‌های ظالمانه نیز با خفت عقب‌نشینی کند تا بتوانیم آزادانه و با افتخار تمام در کشور خود، منتظر ظهور حضرت صاحب‌الزمان(عج) باشیم.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است، اظهار داشت: ملت ایران، مصداق کامل آیه شریفه «اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم» بوده و همواره ثابت کرده که خداوند، یار و مددکار ما بوده و از ما حمایت کرده است.

,

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره از دیار، وطن، حیثیت و کیان خود به‌طور جانانه و خالصانه دفاع می‌کند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در حق کسی ظلم نمی‌کند و به مِلک کسی هم طمع ندارد اما استکبار جهانی هم دانسته و هم بداند که ملت ایران، حق خود را خواهد گرفت و این حق را می‌گیریم اما تسلیم نمی‌شویم.

,

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر انقلاب، زمان زورگویی به سر آمده است، گفت: همه باید تَن به قانون و منطق دهیم تا دنیا در آرامش به سر ببرد.

,

وی با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ما تحمیل شد مثل همان خرمشهرها است که در تصرف دشمن است، اظهار داشت: این تحریم‌ها را همانطور که تاکنون شکسته‌ایم باز هم شکست خواهیم داد و آزاد خواهیم کرد.

,

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با تاکید بر اینکه خداوند، یار و مددکار ما و حضرت صاحب‌الزمان(عج) نیز رهبر ماست و استقامت خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: سختی‌ها و مشکلات زیادی بر کشورمان تحمیل شد اما قطعا لطف خداوند و مدد امام زمان(عج) باعث شده که همچنان به پای خود ایستاده و مقاومت کرده‌ایم و با همت سلحشورانه ملت غیور ایران این مقاومت را ادامه خواهیم داد.

,

وی افزود: مشکلات و سختی‌ها بر ما طبیعی شده و در کنار تحمل این سختی‌ها از حق خود نیز دفاع می‌کنیم و با دشمنی که راضی به سازش و همکاری با ما نیست، ستیز خواهیم کرد تا پیروز شویم همانطور که طبق وعده خداوند در جبهه‌ها و عرصه‌های مختلف تاکنون پیروز بوده‌ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه