اخبار داغ

در دیدار وزیر بهداشت با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مطرح شد؛

لزوم تجلیل از مدافعان سلامت در کشور/ تجهیزات پزشکی و آموزشی مورد نیاز استان تامین می شود

لزوم تجلیل از مدافعان سلامت در کشور/ تجهیزات پزشکی و آموزشی مورد نیاز استان تامین می شود
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: شایسته است مدافعان سلامت و خانواده آنها که در طول همه گیری کرونا حماسه آفریدند تجلیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با  دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت  اقدام دولت در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها را موثر دانست و گفت: با وجود ضروری بودن این طرح، لازم است نظارت کافی در توزیع کالاها و همچنین افزایش قیمت سایر اقلام غیرضروری صورت گیرد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی  در ادامه سخنان خود به اقدام جهادی دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: شایسته است مدافعان سلامت و خانواده آنها که در طول همه گیری کرونا حماسه آفریدند تجلیل شوند.

,

آیت الله عاملی، به لزوم  حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: توجه به شهرستانهای محروم،  نیازمندیهای پزشکی استان  از جمله  مطالبات مردم در حوزه سلامت استان اردبیل است.

,

وزیر بهداشت در این دیدار، با اشاره به شرایط بسیار سخت بیماری کرونا در روزهای اولیه همه گیری اظهار داشت: علیرغم تحریم های ناجوانمردانه و به لطف الهی، کشورمان در مدیریت کرونا در جهان سربلند شد که در نشست هفته قبل مجمع جهانی سلامت در ژنو بر این نکته تاکید شد.  

,

وی افزود: در حالی امروز شاهد ثبت ۴ فوتی و ۲۰ بستری  بر اثر کرونا در کشور هستیم که در آمریکا با بیش از ۵۰۰ فوتی کرونایی  مواجهه هستیم.

,

 عین اللهی  به محرومیت استان اردبیل  اشاره کرد و گفت: در کنار تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز استان از جمله دستگاه رادیوتراپی دوم، تجهیز و توسعه خوابگاه ها و فضاهای آموزشی، حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت استان، نگاه ویژه به موضوع دانش بنیان و تامین نیروی انسانی مورد نیاز استان اردبیل هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه