اخبار داغ

برنامه دولت برای کسب کرسی های مجلس چیست؟

دیدگاه روحانی درباره انتخابات مجلس/ عبور از افراطیون، همگام با اصلاح طلبان کم حاشیه!

دیدگاه روحانی درباره انتخابات مجلس/ عبور از افراطیون، همگام با اصلاح طلبان کم حاشیه!
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان عنوان کرده که " اگر ما بخواهیم در انتخابات شرکت کنیم افراطیون را کنار می گذاریم. ما با کم حاشیه های اصلاح طلب همراه خواهیم بود."
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا  حسن روحانی در انتخابات سال 92 توانست با پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان و ائتلافی که ما بین هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، خاتمی و عارف به وجود آمد به جایگاه ریاست جمهوری دست یابد، اما بعد از انتخابات روحانی چندان روی خوشی از خود به اصلاح طلبان نشان نداد و تنها اعتدالگرایان بودند که در کابینه روحانی جایی برای خود دست و پا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

روحانی حتی از محمد رضا عارف نیز در کابینه خود استفاده نکرد تا اصلاح طلبان تکلیف خود را دانسته و از همان روزهای آغاز به کار دولت روحانی، برنامه خود را در زمینه حضور مستقل در انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز کنند.

,

 

,

در این بین بدون شک یکی از جریان های اصلی حاضر در انتخابات مجلس اهالی دولت خواهند بود. در این خصوص حتی شنیده شده که حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان نیز عنوان کرده که " اگر ما بخواهیم در انتخابات شرکت کنیم افراطیون را کنار می گذاریم. ما با کم حاشیه های اصلاح طلب همراه خواهیم بود."

,

 

,

در این باره البته پیش از این نیز خبرهایی مبنی بر تشکیل جبهه اعتدالیون توسط اطرافیان رئیس جمهور برای انتخابات مجلس آینده مطرح شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه