اخبار داغ

کاپیتان عبدالرحمان ارشد وارد ایران شد

بررسی راهکارهای توسعه بادبانی در ایران در دیدار نائب‌رئیس کنفدراسیون آسیا و رئیس فدراسیون قایقرانی

بررسی راهکارهای توسعه بادبانی در ایران در دیدار نائب‌رئیس کنفدراسیون آسیا و رئیس فدراسیون قایقرانی
نائب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ (بادبانی) آسیا برای برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف توسعه این رشته وارد ایران شد و در ساعات اول حضور خود با رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، کاپیتان عبدالرحمان ارشد مدرس فدراسیون جهانی و نائب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا ظهر امروز وارد ایران شد. این سفر در ادامه همکاری‌های متشرک کنفدراسیون بادبانی آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران در راستای توسعه فعالیت بادبانی در کشورمان صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کاپیتان ارشد در اولین اقدام خود با حضور در دریاچه آزادی با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

,

در این دیدار که با حضور کتایون اشرف و خسرو ابراهیمی نواب رئیس فدراسیون قایقرانی انجام شد، دو طرف در خصوص راهکارهای توسعه بادبانی در ایران بحث و تبادل نظر کردند.

,

نائب‌رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا در این دیدار گفت: بسیار خوشحالم که فدراسیون ایران را برای توسعه رشته بادبانی مشتاق می‌بینم. ایران از نظر شرایط اقلیمی و دارا بودن جوانان مستعد، ظرفیت بالایی در توسعه بادبانی دارد و حتما با تلاش و همکاری‌های بیشتر، این رشته در ایران پیشرفت چشم‌گیری خواهد داشت.

,

عبدالرحمان ارشد ادامه داد: از سوی کنفدراسیون سیلینگ آسیا هرگونه حمایتی برای توسعه و پیشرفت بادبانی در ایران اعم از پشتیبانی تکنیکی و زیرساخت خواهیم داشت و شخصا با حضور در ایران در این راستا قدم خواهم برداشت.

,

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این دیدار بیان کرد: علیرغم پتانسیل بالای رشته بادبانی با توجه به هزینه بالای این رشته در ایران آن طور که باید شناخته نشده و بسیار خوشحالیم که با همکاری کنفدراسیون آسیا و نظارت فدراسیون جهانی در مسیر توسعه بادبانی حرکت می‌کنیم.

,

علیرضا سهرابیان با تقدیر از حضور نائب رئیس کنفدراسیون سیلینگ آسیا تاکید کرد: پس از گفت‌وگوهایی که با مسئولین کنفدراسیون آسیا در عمان داشتیم، مقدمات حضور کاپیتان ارشد در ایران فراهم شد و اکنون حتما از این فرصت به بهترین نحو استفاده خواهیم کرد تا رشته پرمدال و المپیکی بادبانی به نحو شایسته در ایران توسعه پیدا کند.

,

با حضور نائب رئیس کنفدراسیون بادبانی آسیا تفاهم‌نامه‌ای در جهت همکاری‌های بیشتر در راستای توسعه بادبانی به امضا خواهد رسید. ایران و کنفدراسیون سیلینگ آسیا همکاری مستقیم خود را از سال ۱۳۹۸ در اجلاس این کنفدراسیون آغاز کردند اما با توجه به شیوع کرونا پس از ۲ سال تعویق حضور سیلورهای ایران در کاپ سیلینگ پاکستان اولین اقدام مشترک دو طرف بود.

,

اکنون با حضور نائب‌رئیس پاکستانی کنفدراسیون سیلینگ آسیا این همکاری‌ها توسعه پیدا خواهد کرد و کاپیتان ارشد به صورت مستقیم حمایت خود از بادبانی ایران را آغاز کرده است.

,

برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای مشترک بادبانی ایران و پاکستان و مسابقات بین‌المللی تحت نظر کنفدراسیون سیلینگ آسیا با حضور کشورهایی مانند پاکستان، قطر، سریلانکا، عراق و … از اقدامات مورد توافق کنفدراسیون سیلینگ آسیا و فدراسیون قایقرانی ایران است.

,

کاپیتان ارشد عصر امروز برای انجام بازدید و برگزاری دوره آموزشی مدیریت سیلینگ به میزبانی هیات قایقرانی، به جزیره کیش سفر می‌کند. در این دوره افراد متخصص و ورزشکاران حوزه سیلینگ به مدت ۵ روز تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه