اخبار داغ

پس از تلاش نافرجام نیروی انتظامی؛

سرنوشت دختر خردسال سمنانی همچنان نامعلوم است/ جستجوها ادامه دارد

سرنوشت دختر خردسال سمنانی همچنان نامعلوم است/ جستجوها ادامه دارد
نیروی انتظامی پس از گذشت چندین روز از ناپدید شدن زهرای هفت ساله همچنان به تلاش خود برای یافتن او ادامه می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عجم فرمانده انتظامی شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با آخرین وضعیت جستجوی زهرای گمشده گفت: از تمام ظرفیت های مامورین موجود در پلیس های تخصصی اعم از فنی و منابع و مخبرین نهایت استفاده شده است و کماکان تحقیقات به جهت پیدا شدن طفل ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود: با آن که احتمال می‌رفت محل فقدانی در حوزه استان گلستان باشد بدون توجه به جغرافیایی کاری و بنا بر وظیفه انسانی شرعی تقدس کاری از تمامی ظرفیت موجود پلیس های تخصصی پاسگاه های نزدیک به محل وقوع حادثه استفاده و اقدام به جستجوی هدفمند در اطراف محل شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان میامی ابراز کرد: علاوه بر موارد فوق بنابر اظهارات شهود درست یا نادرست اقدام به بازبینی از تمام دوربین های مداربسته و همچنین بهره گیری از فضای مجازی و هرخودوریی که شهود احتمال می دادند به سمت آنها ادامه مسیر داده تحقیقات شده است.

,

لازم بذکر است زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله فرزند غلامرضا در ۳۰اردیبهشت ماه سالجاری در جنگل های دشت شاد از توابع میامی گم شد و پی از یک هفته تلاش ناموفق  توسط نیروهای امدادی و هلال احمر عملیات جستجو به نیروی انتظامی واگذار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه