اخبار داغ

استقلال هم مشتری ساغلام شد/ بازارگرمی یا واقعی؟ مساله این است!

استقلال هم مشتری ساغلام شد/ بازارگرمی یا واقعی؟ مساله این است!
منابع رسانه‌ای پایتخت از علاقه باشگاه استقلال برای جذب سرمربی تُرک‌تبار تیم تراکتور خبر می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتوری‌ها در صدد تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام هستند اما مذاکرات طرفین تاکنون به سرانجامی نرسیده و حتی منابعی از به بن‌بست رسیدن این مذاکرات خبر می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اختلاف مالی دلیل اصلی عدم توافق نهائی تراکتور با ساغلام است و گفته می‌شود درخواست سرمربی ترکیه‌ای ۸۰۰ هزار دلار است اما تراکتوری‌ها حاضر به پرداخت بیش از ۷۰۰ هزار دلار نیستند.

,

با وجود این مشکل، ساغلام همچنان گزینه نخست باشگاه تراکتور است لیکن این باشگاه با احتمال عدم توافق به موازات با گزینه‌های دیگر هم وارد مذاکره شده‌ است.

,

این درحالی است که خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه استقلال برای جذب این سرمربی ترکیه‌ای هم وجود دارد و آبی‌پوشان پایتخت به رقیب سرخ‌پوشان آذربایجان تبدیل شده‌اند.

,

پس از گزارش روز گذشته خبرگزاری ایلنا امروز سایت ورزش سه نیز در خبری اعلام کرد که ارطغرل ساغلام جزو گزینه‌های استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی است.

,

ارطغرل ساغلام برای اولین بار در زمان حضور مصطفی آجورلو در تراکتور پایش به فوتبال ایران باز شد و رابطه خوبی با مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال دارد.

,

با این حال، این خبر هنوز از سوی باشگاه استقلال تایید یا تکذیب نشده است و معلوم نیست که این گمانه‌زنی‌ها واقعیت دارد یا صرفا برای بازارگرمی منتشر می‌شود؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه