اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه مطرح کرد؛

آمادگی ۱۵۰ موکب استان کرمانشاه برای میزبانی از زوار اربعین/ امیدواریم شاهد افزایش این موکب‌ها باشیم

آمادگی ۱۵۰ موکب استان کرمانشاه برای میزبانی از زوار اربعین/ امیدواریم شاهد افزایش این موکب‌ها باشیم
بهمن صحرایی با بیان اینکه ۱۵۰ موکب در داخل استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زوار اربعین هستند، گفت: امیدواریم امسال شاهد افزایش تعداد موکب‌های استان باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه مردم کرمانشاه از سالیان خیلی دور میزبان خوبی برای زوار عتبات عالیات بوده‌اند، اظهار داشت: موکب های استان همه ساله در دو مسیر تردد زوار عتبات عالیات از مرزهای خسروی و مهران مشغول خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات می‌شوند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت بیش از 170 موکب شناسنامه دار در استان کرمانشاه، گفت: از این تعداد 150 موکب در داخل استان و 27 موکب هم در کشور عراق مشغول خدمات رسانی به زوار می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم امسال شاهد افزایش تعداد موکب‌های استان برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات در اربعین باشیم.

صحرایی با اشاره به ضرورت اخذ مجوز برای برپایی موکب، افزود: علاقه مندان به راه‌اندازی موکب و نیز صاحبان موکب‌هایی که پروانه‌ آن‌ها منقضی شده است، با مراجعه به سامانه موکب‌داری به آدرس http://mokeb.atabat.org  نسبت به تمدید پروانه و یا دریافت مجوز اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند برای دریافت راهنمایی یا به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و شهرستانها مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 38255050 و 38256060 تماس بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
, http://mokeb.atabat.org,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه