اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

رسانه های خارجی بیشتر از ما از جزئیات مذاکرات باخبرند

رسانه های خارجی بیشتر از ما از جزئیات مذاکرات باخبرند
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه برخی تبلیغات چی ها در ایران می خواهند افکار مردم را گمراه کنند، گفت: بیش از آنچه نگران از دست دادن باشیم، نگران خاموشی زبان ها در مذاکرات هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، کریمی قدوسی عصر امروز در جمع فعالان رسانه ای استان خرسان شمالی، اظهارداشت: توفیقی شد در بیرجند در مردم فرهیخته و فعالان رسانه ای خراسان جنوبی باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،, ،,

وی به نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی اشاره کرد و افزود: شما بیش از هر قشر دیگری موضوع اهمیت اطلاع رسانی و تبیین مسائل جامعه را درک می کنید و می دانید که یک رسانه چه نقشی می تواند در پیشرفت کشور داشته باشد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کار کردن شبانه روزی یک افتخار است که خصوصا در انقلاب اسلامی برای دانستنی، آگاهی وکسب بصیرت سرمایه می گذارد.

,

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: هنر اسلام این است کارهای سرنوشت ساز این مکتب را با حمایت مستقیم مردم انجام می دهد.

,

وی ادامه داد: امام علی(ع) در عرصه سیاست و جهاد می فرمایند "من همیشه در میدان خواهم بود و در پناه پروردگار بر سر مطیع هستیم تا زمان ملاقات خداوند برسم دست از مسیر بر نمی دارم و در این کمک به حمایت یاری کنندگان و مردم نیازمندم".

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انقلاب با تمسک با این شیوه اسلام به دست آمد و حفظ شد، گفت: این حضور در هر مقطع نیاز به آگاهی دارد.

,

کریمی قدوسی با تاکید بر اینکه این آگاهی در حال حاضر نسبت به قبل انقلاب فوق العاده افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: به جرات می توان گفت مردم ایران سیاسی ترین مردم جهان از نظر دانش و بینش هستند که آمار مراکز پژوهشی غرب نشان می دهد حتی کشورهایی مدعی دموکراسی و سیاست هستند به اندازه ی مردم ایران بصیرت ندارند.

,

اصل ایران بر اطلاع رسانی و آگاه سازی است

, اصل ایران بر اطلاع رسانی و آگاه سازی است, اصل ایران بر اطلاع رسانی و آگاه سازی است,

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران اصل را بر اطلاع رسانی قرار می دهند و اخباری را که اگر دشمن بداند به ماضرر ما است را نباید نگفت و بقیه اخبار باید اطلاع رسانی شود.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امام راحل و مسئولان در جامعه نیز نگاهشان همین است چراکه مردم مالک انقلاب هستند، آنها مشکلات را تحمل کردند و بعد از این باید آنها انقلاب را حفظ کنند و این حفظ هم بدون آگاهی و بصیرت امکان پذیر نیست.

,

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه در سال گذشته مذاکرات رسانه ها نسبت به اخبار هسته ای بیشترین اطلاع رسانی را انجام داده اند، گفت: حجم گسترده ای اخبار و رسانه ها معطوف به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+ 1 شده بود.

,

وی به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان و حمایت از دستگاه دیپلماسی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند" ما از مسئولینی و دستگاه دیپلماسی حمایت می کنیم و در ادامه افزودند اما ملت باید بیدار باشند.

,

برخی تبلیغات چی ها در ایران می خواهند افکار مردم را گمراه کنند

, برخی تبلیغات چی ها در ایران می خواهند افکار مردم را گمراه کنند, برخی تبلیغات چی ها در ایران می خواهند افکار مردم را گمراه کنند,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت باید بیدار باشند و بداند این حکم حکومتی است و فریضه است، افزود: در عالم سیاست این احکام حکومتی الزام آور است وباید بدانید چه اتفاقی دارد می افتد یک سری تبلیغات چی ها تبلیغات می کنند چه مواجه و مزد بگیر باشند و چه نباشند می خواهند افکار مردم را گمراه کنند.

,

کریمی قدوسی بیان کرد: برخی رسانه ها اخبار مذاکرات را با تیترهای رنگ و لعاب و خاصی گزارش می کنند  این ها مخالف آرمان های انقلاب و سیاست است که برخی رسانه ها می گویند "باید با ادبیات بهتری صحبت کرد، ما می توانیم مشکل خود را با مذاکره با آمریکا حل کرد" که این ها مخالف آرمان انقلاب و سیاست های کلی نظام است.

,

وی با تاکید بر اینکه این دشمنی ها هرگز به دوستی تبدیل نمی شود، گفت: در طول تاریخ کفارو ستمگرانی بودند که به ظاهر با پیامبر بودند اما در باطن برخلاف این رفتار می کردند.

,

برخی رسانه های خارجی با تبلیغات سوء می خواهند روحیه مقاومت را از مردم بگیرند

, برخی رسانه های خارجی با تبلیغات سوء می خواهند روحیه مقاومت را از مردم بگیرند, برخی رسانه های خارجی با تبلیغات سوء می خواهند روحیه مقاومت را از مردم بگیرند,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در عرصه رسانه و تبلیغات شاهد هستیم که چه بودجه هایی از خارج به داخل می آید و برای پایگاه های دشمن هزینه می شوند چراکه این ها هدفمند هستند و هدفشان این است روحیه مقاومت را از مردم بگیرند.

,

در داخل ایران افرادی منتظر برپایی جشن مذاکرات هسته ای در میدان آزادی هستند

, در داخل ایران افرادی منتظر برپایی جشن مذاکرات هسته ای در میدان آزادی هستند, در داخل ایران افرادی منتظر برپایی جشن مذاکرات هسته ای در میدان آزادی هستند,

کریمی قدوسی ادامه داد: این تنها به این خلاصه نمی شود بلکه در داخل ایران هم افرادی هستند در پی برپایی جشن بزرگ میدان آزادی برای حل شدن مذاکرات ایران هستند و شعارها را نیز آماده کرده اند و اینکه چه کسی و کسانی سخنرانی کند و چه موضعی بگیرند.

,

وی با بیان اینکه این جریان اصیل اسلام است که از روز اول مبارزه آغاز شده است، گفت:  با این ادبیات و اتهام ها از دشمنی خود را با ما قطع نمی کنند چراکه آمریکا در موشک، حزب الله و فلسطین با ایران مسئله دارد.

,

در مذاکرات، انجام تست موشکی نیز باید مورد توافق غربی‌ها باشد

, در مذاکرات، انجام تست موشکی نیز باید مورد توافق غربی‌ها باشد, در مذاکرات، انجام تست موشکی نیز باید مورد توافق غربی‌ها باشد,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مذاکرات حتی انجام شدن تست موشکی ایران نیز باید با توافق تیم مذاکره کننده باشد و آنها براین نظارت کافی داشته باشند.

,

برخی رسانه های غربی می خواهند با به توافق نرسیدن ایران در مذاکرات فاجعه دیگری به بار بیاورند

, برخی رسانه های غربی می خواهند با به توافق نرسیدن ایران در مذاکرات فاجعه دیگری به بار بیاورند, برخی رسانه های غربی می خواهند با به توافق نرسیدن ایران در مذاکرات فاجعه دیگری به بار بیاورند,

کریمی قدوسی تاکید کرد: نه تنها در مذاکرات مشکلات ایران حل نشد بلکه برخی رسانه های بی مزد و با مزد می خواهند افکار عمومی را منحرف کرده و ایران طوری حرف بزند تا اخم آمریکا باز شود و می خواهند محترمانه در مذاکرات پیش بروندکه اگر نشود تا به تدریج شاهد فاجعه باشیم و داستان عاشورا دوباره  در کشور تکرار شود.

,

وی به نقش رسانه، خواص و نخبگان در آگاهی بخشی اشاره کرد و گفت: رسانه ها جزو خواص جامعه هستند و از عموم اطلاعات بیشتری دارند و مسئولیت بیشتری در هشدار و آگاهی بخشی به مردم دارند.

,

توافق ژنو هیچ گاه به طور کامل مورد توافق مسئولان عالی قرار نگرفته است

, توافق ژنو هیچ گاه به طور کامل مورد توافق مسئولان عالی قرار نگرفته است, توافق ژنو هیچ گاه به طور کامل مورد توافق مسئولان عالی قرار نگرفته است,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت و انسجام ملی و حمایت از مذاکرات با رعایت خطوط قرمز مورد تایید است، افزود: توافق ژنو هیچ وقت به طور کامل مورد توافق مسئولان عالی نظام قرار نگرفته است.

,

کریمی قدوسی اضافه کرد: اگر این توافقات خوب و عالی بود باید مذاکرات به نتیجه می رسید و حقوق هسته ای ما به شرط و شروط محقق نمی کردند.

,

در توافق ژنو ضعف است

, در توافق ژنو ضعف است , در توافق ژنو ضعف است ,

وی ادامه داد: ضعف در توافق ژنو است چراکه تمام توان مان را روی میز مذاکرات گذشته ایم و دست ما خالی است و برای جزئیات باقی مانده با ما چانه می زنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر مذاکره ای دوباره از ابتدا مفاد توافق نامه مرور می شود، گفت: در پروتکل هیچ جلساتی بیش از نیم ساعت طول نمی کشد اما متاسفانه بیش از یک ربع آن به احوال پرسی می گذرد.

,

کریمی قدوسی ادامه داد: در این مقطع بیش از آنچه شاهد باشیم که به خارج کشور فشار وارد شود به داخل و رسانه ها فشار آورده شود و طرف مقابل ما کاملا احساس امنیت می کند چراکه تیم مذاکره کننده غربی هر چه آنها می گفتند واکنشی نشان نمی داد.

,

بیش از آنچه نگران از دست دادن باشیم، نگران خاموشی زبان ها هستیم

, بیش از آنچه نگران از دست دادن باشیم، نگران خاموشی زبان ها هستیم, بیش از آنچه نگران از دست دادن باشیم، نگران خاموشی زبان ها هستیم,

وی تصریح کرد: بیشتر از آنچه نگران از دست دادن سانتریوفیوژها باشیم نگران خاموشی زبان‌ها و بیان هستیم که این خطرناک است و مردم را درگیر کرده است مانند قعطنامه 598 که متوجه نشدیم چگونه این قطعنامه بسته شد و توافق ها صورت گرفت.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دوباره اتفاقات آن زمان تکرار می شود و دوباره نباید ساکت باشیم تا اتفاقات آن زمان تکرار شود مردم نیز باید از مفاد این توافق نامه اطلاع داشته باشند.

,

انتهای پیام/ ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه