اخبار داغ

ورود پلیس به حرکات نمایشی خودروها در کهگیلویه و بویراحمد/رئیس پلیس راهور چه هشداری داد؟

ورود پلیس به حرکات نمایشی خودروها در کهگیلویه و بویراحمد/رئیس پلیس راهور چه هشداری داد؟
حرکات نمایشی خودروها در اوقات مختلف شبانه روزی سبب گلایه های شهروندان در نقاط مختلف شهری استان شده بود که همین موضوع سبب ورود پلیس و اتخاذ تدابیر در خصوص این تخلفات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس مشاهده می شود برخی خودروها  اقدام  به حرکات نمایشی بسیار حادثه آفرین می‌زنند و با این کار جان خود و دیگران را با خطر، نقص عضو و آسیب و صدمه بدنی مواجه می سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این حرکات نمایشی به صورت محدود در اوقات مختلف شبانه روز و خصوصا شب ها سبب سلب آسایش شهروندان و همچنین نارضایتی آنها شده بود و در اوقاتی که شهروندان در آرامش و خواب شبانه بودند، حرکات نمایشی، صدای ترمزها و بوق های مکرر و کورس های شبانه این آرامش را مختل کرده بود.

,

از سالیان گذشته اقدامات و تلاش های مختلفی توسط پلیس  و مجموعه دستگاه قضا صورت گرفت که تعداد وسیع این قبیل حرکات نمایشی کاهش یافت اما همچنان برخی افراد بدون توجه به توصیه ها و خطرات به این قبیل اقدامات خطرناک  نمایشی ادامه دادند.

,

این حرکات نمایشی به دلیل خطراتی که به همراه دارد باید مورد رسیدگی، برخورد قانونی قرار گیرد تا شهروندان از سلب آسایش شبانه در امان باشند.

,

در همین رابطه رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس گفت: اجرای طرح ارتقاء انضباط ترافیکی و برخورد با خودروهای فاقد پلاک ، تک پلاک و همچنین برخورد با خودروهای که اقدام به حرکات نمایشی و اکروبات دارند، در دستور کار قرار گرفته شده است.

,

سرهنگ جابر پیوست گفت: این قبیل اقدامات نمایشی که سبب از بین بردن نظم و سلب آسایش مردم شود مورد رسیدگی و  رصد پلیس قرار می گیرد و اجرای این طرح از ساعت  12 شب به بعد در کلیه معابر اصلی و فرعی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خصوصا شهر یاسوج اجرا می گردد.

,

وی در خصوص اقدامات قانونی برای برخورد با متخلفان گفت: با رانندگان متخلف برخورد قاطع و بدون اغماض صورت می گیرد و خودروی متخلف توقیف و به مراجع قضایی معرفی می گردد.

,

این مسئول در پایان گفت: در شب گذشته 21 خودروی متخلف که تخلفات مختلفی در حوزه موضوعات ترافیکی داشتند توقیف شدند.

,

خبرنگار: بهمنیار

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه