اخبار داغ

با حکم وزیر ورزش و جوانان؛

خروج رسمی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری/ انوشیروانی بر مسند سرپرستی فدراسیون

خروج رسمی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری/ انوشیروانی بر مسند سرپرستی فدراسیون
جانشین مرادی در فدراسیون وزنه برداری از سوی وزیر ورزش و جوانان مشخص شد.
[

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سجاد انوشیروانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست ریاست فدراسیون وزنه‌برداری تعیین و انتخاب شد.

,

قهرمان پیشین دسته فوق‌سنگین جهان و نایب‌قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن پس از صدور حکم ابطال انتخابات سال ۱۳۹۸ فدراسیون که با پیروزی غیرقانونی مرادی همراه بود، اکنون جای وی را گرفت.

,

روز ۱۶ تیر ۱۳۹۸ بود که مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. در این انتخابات محمد آخوندی، سجاد انوشیروانی، عبدالکریم پورکیان، فرشاد غزالیان و علی مرادی نامزد ریاست بودند که بعد از شمارش آرا، مرادی با ۲۲ رای رئیس فدراسیون ماند و به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری بار دیگر این مسئولیت را برعهده گرفت.

,

ضمن اینکه سجاد انوشیروانی ۱۱ رای کسب کرد، محمدرضا آخوندی صاحب ۸ رای شد و فرشاد غزالیان دو رای به دست آورد و پورکیان نیز هیچ رأیی نداشت. پس از این مجمع، انوشیروانی بابت نتیجه انتخابات به دادگاه شکایت و این موضوع را پیگیری کرد. حالا پس از گذشت نزدیک به دو سال رأی دادگاه صادر شد. طی این رأی، دادگاه اعتراض و شکایت انوشیروانی را پذیرفته و نتیجه این انتخابات باطل شد.

,

انوشیروانی در حال حاضر مدیرکلی ورزش و جوانان استان اردبیل را برعهده دارد و در مقطعی هم سرمربی تیم ملی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه