اخبار داغ

تکواندو قهرمانی آسیا| ۳ نماینده ایران فردا به دیدار رقبای خود می‌روند

تکواندو قهرمانی آسیا| ۳ نماینده ایران فردا به دیدار رقبای خود می‌روند
رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا از فردا جمعه سوم تیر ماه با حضور 3 نماینده ایران در کره جنوبی آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۳۸۶ تکواندوکار از ۳۴ کشور به مدت 4 روز و به میزبانی کره جنوبی در سالن «هوبان» شهر چانچئون برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در روز نخست مبارزات اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم مردان، ۴۶-، ۵۳- و ۵۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که 3 نماینده از تیم ایران در اوزان ۶۸- مردان، ۵۳- و ۵۷- کیلوگرم زنان به دیدار رقبای خود می‌روند.

,

بعد از انجام وزن کشی تکواندوکاران، قرعه کشی مبارزات روز نخست انجام و طی آن تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

,

برهمین اساس در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۹ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند، دانیال بزرگی در اولین تجربه آسیایی خود دور نخست باید با « ژانگ یونسئوک» از کره جنوبی دیدار کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه کویت و افغانستان خواهد رفت.

,

ناهید کیانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، دور نخست را قرعه استراحت پشت سر خواهد گذاشت و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده مبارزه از فیلیپین و ویتنام می‌رود. در این وزن ۱۳ تکواندوکار ثبت نام کرده‌اند.

,

زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم که ۱۲ تکواندوکار حضور دارند، دور نخست استراحت داشته و در ادامه به دیدار یکی از تکواندوکاران العوهدی از کویت و یاسین یارا محمد اردن خواهد رفت.

,

این دوره از مسابقات تا روز دوشنبه هفتم تیرماه در کره جنوبی جریان خواهد داشت. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه