اخبار داغ

وقتی آب دهدشت در خشکسالی و تنش آبی هدر می‌رود/ شهردار دهدشت چه راهکاری دارد؟+عکس‌وفیلم

وقتی آب دهدشت در خشکسالی و تنش آبی هدر می‌رود/ شهردار دهدشت چه راهکاری دارد؟+عکس‌وفیلم
در شرایطی که تنش آبی و خشکسالی در چند سال گذشته گزارش شده است اما هدر رفت آب در این شرایط سبب افزایش مشکلات می‌شود، که در این راستا شهردار دهدشت پیشنهادی ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل‌واطلاع رسانی صبح زاگرس در دهه‌های اخیر بحران آب به یک چالش مهم برای کشور تبدیل شده است و استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود دارا بودن رودها، چشمه ها روان و جویبارها از این خطر در امان نمانده است و روستاها و شهرهای آن با تنش و بی آبی دست و پنجه نرم می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

, ,

, ,

بحران آب باید جدی گرفته شود،  اما برخی از مردم و  مسئولان  هنوز آنگونه که باید آن را جدی نگرفته اند.

, بحران آب باید جدی گرفته شود،  اما برخی از مردم و  مسئولان  هنوز آنگونه که باید آن را جدی نگرفته اند.,

با عبور از  خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر دهدشت هر کجا که فضای سبزی  وجود دارد فواره های  آب را خواهید دید که معابر را نیز آبیاری می کنند و یا با سرریز شدن از بلوار ها در خیابان ها جاری می شوند.

, با عبور از  خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر دهدشت هر کجا که فضای سبزی  وجود دارد فواره های  آب را خواهید دید که معابر را نیز آبیاری می کنند و یا با سرریز شدن از بلوار ها در خیابان ها جاری می شوند.,

مسئولان اعلام می کنند که  با کمبود آب روبر هستیم اما  در عمل می بینیم بخش قابل توجهی از هدر رفت آب  ناشی از آبیاری سنتی فضای سبز شهری است و  مسئولان  کار اساسی برای رفع این معضل نمی‌کنند.

, مسئولان اعلام می کنند که  با کمبود آب روبر هستیم اما  در عمل می بینیم بخش قابل توجهی از هدر رفت آب  ناشی از آبیاری سنتی فضای سبز شهری است و  مسئولان  کار اساسی برای رفع این معضل نمی‌کنند.,

در سالی که با بحران آب و تنش آبی مواجه هستیم و باید قدر قطره قطره آب را بدانیم اما شهرداری دهدشت همچنان با استفاده از سیستم آبیاری سنتی فضای سبز، به هدر رفت بیشتر آب کمک می‌کند در این شرایط که آب نیست و برخی مناطق شهر و روستاهای اطراف دهدشت با تنش آبی و قطعی های طولانی مدت آب  مواجه هستند چرا شهرداری این شهر آب را به راحتی به حراج گذاشته است؟

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه