اخبار داغ

شهردار زنجان:

محور پادگان حداکثر تا ۲ ماه آینده افتتاح می‌شود/ افتتاح چند پروژه شهری در ایام عید قربان تا غدیر

محور پادگان حداکثر تا ۲ ماه آینده افتتاح می‌شود/ افتتاح چند پروژه شهری در ایام عید قربان تا غدیر
شهردار زنجان گفت: در صورت تسریع در همکاری ‌فی‌مابین ارتش و شهرداری حداکثر طی ۲ ماه آینده می‌توانیم معبر پادگان را افتتاح کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علیرضا فیروزفر ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) شهر زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سیاست مدیریت شهری، گره‌گشایی از تمامی پروژه‌های ناتمام شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به افتتاح یوترن (دوربرگردان) امام حسن مجتبی(ع) خاطرنشان کرد: این پروژه نیاز به یک ایمنی‌سازی داشت که با مصوبه شورای ترافیک استان انجام شد.

,

فیروزفر با بیان اینکه محور پادگان؛ پروژه مهم بعدی است که افتتاح خواهد شد، گفت: شهرداری زنجان در پروژه محور پادگان تقریبا تمام کارهای زیرساختی را انجام داده و آسفالت‌ریزی این محور نیز طی 10 تا 15 روز آینده به اتمام می‌رسد.

,

شهردار زنجان با بیان اینکه با توجه به مجاورت محور پادگان با یک مرکز نظامی، بحث مهم امنیت در آنجا باقی می‌ماند، خاطرنشان کرد: ارتش، پروتکل‌هایی نسبت به تامین امنیت منطقه دارد و اخیرا یک پروتکل دوربین مداربسته را اعلام کرده‌اند که پروسه طولانی دارد و اگر تسریع شود و همکاری ‌فی‌مابین ارتش و شهرداری، تسریع شود حداکثر طی 2 ماه آینده می‌توانیم معبر پادگان را افتتاح کنیم.

,

وی ابراز کرد: سبزه‌میدان، پروژه بعدی است که هدفگذاری شده و مطالبه خیلی جدی و دیرین مردم شهر زنجان است که خوشبختانه گره‌های این پروژه نیز باز شده است.

,

فیروزفر با بیان اینکه تکمیل پروزه سبزه‌میدان 2 نیاز اساسی دارد، اظهار داشت: نیاز اول، تامین منابع مالی است و این پروژه، هزینه خیلی بالایی برای افتتاح نیاز دارد که تمهیداتی از طرف شهرداری در نظر گرفته شده و نکات فنی هم با توجه به حضور دائمی متخصصین و مدیریتی که اعمال می‌شود چندان مشکل‌ساز نیست.

,

وی افزود: بحث بعدی، همکاری فی‌مابین شهرداری با دستگاه‌های خدمات‌رسان است که در روند تکمیل پروژه اثرگذار هستند.

,

شهردار زنجان گفت: علاوه بر این پروژه‌ها چند مورد افتتاح پروژه نیز در ایام بین عید سعید قربان تا غدیر در سطح شهر زنجان خواهیم داشت.

,

فیروزفر با بیان اینکه استاندار محترم زنجان نیز نگاه ویژه‌ای به مدیریت شهری دارند و هر جا نیاز است، ورود می‌کنند، افزود: اعضای شورای شهر نیز همکاری سازنده‌ای با شهرداری دارند و امیدواریم در آینده نزدیک، شهر را متحول ببینیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه