اخبار داغ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان به بیش از 840 نفر امدادرسانی کرد

هلال احمر زنجان به بیش از 840 نفر امدادرسانی کرد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سه ماهه نخست سالجاری نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به بیش از 843 نفر در 210 حوادث جاده‌ای، کوهستان و دیگر سوانح امداد رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان زنجان، سید قاسم موسوی اظهار داشت: سه ماهه نخست سال جاری 210 حادثه در استان زنجان اتفاق افتاده که در این حوادث یک هزار و 786 نفر حادثه دیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: این حوادث یک‌هزار و 756 نفر آسیب دیده و 386 نفر مصدوم بر جا گذاشت و تیم‌های امدادی هلال احمر 47 نفر را اسکان اضطراری دادند.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث تیم‌های عملیانی 21 نفر را جهت مداوا به مراکز درمانی استان منتقل و هفت نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

,

وی، تعداد فوتی‌‌های ناشی از حوادث را 30 نفر بیان کرد و ابراز داشت: این تعداد در صحنه حادثه جان خود را از دست داده اند.

,

موسوی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی‌ها 372 تیم عملیاتی با یک هزار و 22 نفر نجاتگر خدمات امدادی را به صورت شبانه روزی برای حادثه دیدگان ارائه کرده اند.

,

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات به حادثه دیدگان 210 سانحه در سطح استان 197 دستگاه آمبولانس و 165 دستگاه خودروی نجات و 12 خودروی کمک دار بکارگیری شد یادآوری کرد: پایگاه های هلال احمر در سطح جاده های این استان فعال هستند و خدمات امدادی شبانه روزی ارائه می دهند.

,

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه