اخبار داغ

یادداشت/

بحران تربیتی با تبعیض بین فرزند و حیوان!

بحران تربیتی با تبعیض بین فرزند و حیوان!
تناقض رفتار بین فرزند و حیوان خیابانی و یا خانگی(!) قابل هضم نیست و برای این بحران تربیتی اگر چاره ای اندیشیده نشود، تبدیل به بحران های اجتماعی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار/ عصر جمعه بعد از مدت ها رفتم به پارک ائل گلی؛ تفرجگاهی که این روزها اصلا جای خانواده نیست و تبدیل به جولانگاهی برای هنجارشکنی فرهنگی و اجتماعی شده است و معلوم نیست چه کسی باید از این حق عامه دفاع کند و اگر نقدی کنیم متهم به تشویش اذهان خصوصی حضرات می شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

بگذریم!

,

با خانواده کنار چمنزاری بساط پهن کرده و نشستیم. گربه ای روی چمن ها در حال بازیگوشی بود.

,

خانم میانسالی که همراه با خانواده کمی آنطرف تر بود شروع به ارتباط گرفتن با این گربه شد. با لحن کودکانه خطاب به گربه می گفت: «خوشگل مامی، پیشی بالام، بیا عزیزم و…»

,

در همین حین فرزند خردسال این خانم چیزی درخواست کرد و او با فریاد بلند سر کودک داد کشید و گفت: «اَه نه دیسَن گِد جهنم اول گوروم» (اَه چی میگی تو برو گمشو ببینم!)

,

با خود گفتم چقدر ساده ارزش جایگاه خانواده جابجا شده، پیش تر تبعیض بین فرزندان به یک مساله چالشی تبدیل شده بود و اینک تبعیض بین فرزند و حیوان!

,

نگارنده منکر حقوق حیوانات نیست اما تناقض رفتار بین فرزند و حیوان خیابانی و یا خانگی(!) قابل هضم نیست و برای این بحران تربیتی اگر چاره ای اندیشیده نشود، تبدیل به بحران های اجتماعی می شود.

,

 

,

صابر عیسی پور کنشگر رسانه‌ای

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه