اخبار داغ

مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی ماهنشان از تسهیلات بانکی برخوردار شدند

مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی ماهنشان از تسهیلات بانکی برخوردار شدند
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان از ارائه تسهیلات بانکی به مجریان طرح های اقتصادمقاومتی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مجتبی برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در گفتگو با خبرنگار اوج بیداری افزود: سپاه ناحیه ماهنشان برای محرومیت‌زدایی نقاط مختلف شهرستان ماهنشان از همه توان خود استفاده می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , اوج بیداری,

وی از برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان اقتصاد مقاومتی شهرستان ماهنشان خبر داد و بیان کرد: به دنبال حمایت و پشتیبانی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی سپاه‌ استان و نواحی شهرستان‌ها نیاز به برگزاری همایش‌های اقتصاد مقاومتی ضروری است.

,

وی تصریح کرد: با توجه به روشنگری‌های صورت گرفته توسط همه اقشار بسیج درباره الزام اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است استقبال گسترده‌ای از طرف عموم مردم در این زمینه انجام شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان به فعالیت بسیج سازندگی از سال ۹۱ پس از برگزاری همایش‌های بصیرتی و روشنگری در همه رده‌های بسیج اشاره کرد و ادامه داد: بسیج سازندگی با اجرای دوره‌های آموزشی ترویجی عرصه‌های اقتصاد مقاومتی برای عموم مردم حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود را با همکاری بانک مهر اقتصاد و موسسه نگار نصر با ارائه تسهیلات بانکی آغاز کرده است.

,

برزگر ادامه داد: این اقدامات بسته به شرایط اقلیمی و بافت فرهنگی و اجتماعی و توانمندی‌های بومی هر منطقه انجام می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه ماهنشان همواره در این راستا حرکت کرده است، یادآور شد: همایش اقتصاد مقاومتی سپاه با هدف آشنایی مردم با اقتصاد مقاومتی و تجلیل از فعالان این زمینه برگزار می‌شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان به اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های گوناگون که مورد تاکید و خواست مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان ماهنشان با معرفی بسیج سازندگی از تسهیلات بانکی برخوردار شده‌اند.

,

وی با بیان اینکه عملکرد سپاه استان زنجان در مقایسه با میانگین کشوری از رشد بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: بسیج سازندگی در همه عرصه‌ها برای محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه