اخبار داغ

برای عملی کردن پروژه‌های دیگر؛

جیمز کامرون پس از «آواتار ۳» سکان را به دیگری می‌سپارد

جیمز کامرون پس از «آواتار ۳» سکان را به دیگری می‌سپارد
کارگردان آمریکایی گفته است ممکن است تا آخر راه با مجموعه «آواتار» نباشد و به دنبال پروژه‌های دیگری که دوست دارد برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورایتی، جیمز کامرون که این روزها با خبرهای مختلف درباره «آواتار ۲» مطرح است، هر چند عمیقاً برای ساخت دنباله‌های «آواتار» تلاش کرده، اما می‌گوید ممکن است دنیای پاندورا را برای عملی کردن پروژه‌های دیگرش رها کند و سکان را به کارگردان دیگری بسپارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلم «آواتار» سال ۲۰۰۹ به یک فیلم پرفروش بدل شد و از همان زمان کامرون در پی ساخت دنباله‌هایی بر آن بود و این تلاش اکنون به ثمر نشسته و اواخر امسال (۱۶ دسامبر) دومین فیلم با عنوان «آواتار: راه آب» راهی سینماها می‌شود. پشت سر آن هم سومین فیلم در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

,

این در حالی است که کامرون هنوز داستان‌های دیگری برای تصویر کردن پس از این ۲ فیلم دارد ولی می‌گوید ممکن است پس از ساختن فیلم سوم ساخت بقیه این فرانچایز را به دیگری بسپارد.

,

وی در مصاحبه‌ای با «امپایر» چنین گفته است: فیلم‌های «آواتار» به خودی خود یک جور همه‌گیری دارند. اما من چیزهای دیگری هم دارم که می‌خواهم بسازم‌شان و برایشان هیجان‌زده هستم. نمی‌دانم پس از ساخت قسمت سوم یا شاید چهارم؛ می‌خواهم سکان کارگردانی را دست فرد دیگری بدهم که به او اعتماد دارم. بعدش می‌توانم کارهای دیگرم را که به آنها علاقه‌مندم انجام دهم. شاید هم نکردم. نمی‌دانم.

,

وی با هیجان درباره این فیلم‌ها صحبت کرده و گفته: فیلم چهارم فوق‌العاده است. یک کار لعنتی تمام عیار است. واقعاً امیدوارم خودم بسازمش. اما همه اینها به کشش بازار هم بستگی دارد. فیلم سوم که حاضر آماده است، بنابراین اکران می‌شود. واقعاً امیدوارم بتوانیم فیلم‌های ۴ و ۵ را هم بسازیم؛ زیرا در نهایت یک داستان بزرگ را شکل می‌دهند.

,

کامرون روی صندلی کارگردانی «آلیتا: فرشته جنگ» سال ۲۰۱۹ ننشست تا پروژه‌ای که سال‌ها قصد ساختنش را داشت دنبال کند و آن فیلم در نهایت توسط رابرت رودریگز ساخته شد و کامرون به عنوان تهیه کننده اجرایی و یکی از نویسندگان در کنار پروژه ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه