اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

مراسم دعای عرفه در مصلی اردبیل+ عکس

مراسم دعای عرفه در مصلی اردبیل+ عکس
مراسم با شکوه دعای عرفه همزمان با نهم ذی‌الحجه و سالروز شهادت مسلم بن عقیل، همچون سالهای گذشته با حضور شیفتگان حضرت امام حسین (ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، مراسم با شکوه دعای عرفه همزمان با نهم ذی‌الحجه و سالروز شهادت مسلم بن عقیل، سفیر امام حسین (ع) به شهر کوفه، همچون سالهای گذشته با حضور شیفتگان  اباعبداله الحسین(ع)  با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مصلی اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

حجت الاسلام موسوی کارشناس مسائیل دینی در گفتگو با سبلان ما به تشریح فضیلت های دعای عرفه پرداخت و گفت: در روز عرفه هر عمل خیری که انجام دهید، به اندازه ۱۷۰ سال عمل خیر محسوب می‌شود و ثواب اعمالی مانند نماز، عبادت و استغفار در این روز چند برابر محسوب می‌شود.

,

وی افزود: روز عرفه، روز توبه و استغفار و بازگشت به سوی پروردگار است و در این روز درهای رحمت‌الهی به روی بندگان به صورت ویژه باز است، پس به خدا رجوع کنید و توبه کنید چراکه توبه ترمیم گذشته و ترسیم آینده است.

,

نماز عید قربان ساعت 6 و سی دقیقه صبح فردا در محوطه شهیدگاه اردبیل به امامت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه