اخبار داغ

توسط انتشارات به نشر؛

داستان‌هایی از حضرت علی(ع)منتشر شد/قصه‌های نهج‌البلاغه در شش جلد

داستان‌هایی از حضرت علی(ع)منتشر شد/قصه‌های نهج‌البلاغه در شش جلد
مجموعه شش جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه به قلم مجید ملامحمدی توسط انتشارات به نشر منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجموعه شش جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه به قلم مجید ملامحمدی داستان‌هایی را برای کودکان گروه سنی «ب» و «ج» روایت می‌کند که برگرفته از نهج‌البلاغه و توسط انتشارات به نشر منتشر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجموعه سعی شده است، شیوه نگارش با آثار دیگر متفاوت باشد و با نگاه نو و جدید به زندگی ائمه پرداخته شده است. در میان داستان‌ها بعضی از احادیث و سخنان بزرگواران هم به شکل داستانی آمده و نسبت به کتاب‌های گذشته متفاوت است.

,

نثر این مجموعه روان و امروزی است و تصویرگری آن برعهده فرشته فرمند، لادن هندی، کوثر رضایی، مرضیه قوام‌زاده و محسن میرزایی بوده است.

,

این مجموعه شامل قصه‌های حضرت علی (ع) و ماجراهایی که برای ایشان اتفاق می‌افتد، است و آخر هر قصه نیز به‌طور مستقیم یک پارگراف از سخنرانی حضرت علی (ع) را ترجمه کرده و در ارتباط با آن داستان آمده است.

,

«درختی که حرکت کرد»، «در مهمانی پول‌دارها»، «گرسنه‌ای که سیر نمی‌شود»، «لطفا بگویید نمی‌دانم»، «ابرها منتظر نمی‌مانند» و «گنجشک‌ها تب کرده‌اند» عناوین مجموعه ۶ جلدی قصه‌های نهج‌البلاغه است.

,

اسماعیل چشرخ، مسعود قره‌باغی، عاطفه ملکی‌جو تصویرگری این شش جلد را برعهده داشتند، این مجموعه از سری «کتاب‌های پروانه» در قطع رحلی منتشر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه