اخبار داغ

برگزیدگان اولین «نوترانه»معرفی شدند/ اجرای مشترک برای «ایران»

برگزیدگان اولین «نوترانه»معرفی شدند/ اجرای مشترک برای «ایران»
نفرات اول تا سوم اولین دوره مسابقه استعدادیابی «نوترانه» در حالی معرفی شدند که این سه هنرمند به اجرای مشترکی برای ایران پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برگزیدگان اولین دوره از مسابقه استعدادیابی «نوترانه» که با تمرکز بر موسیقی بومی و محلی ایران از شبکه شما روی آنتن رفت، همزمان با شب عید غدیر معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمود محمودی تهیه‌کننده «نو ترانه» در این زمینه بیان کرد: امیر محمد نصیری برگزیده اول، عبدالرحمان باطوری دومین منتخب و محمد شادی سومین برگزیده اولین دوره جشنواره نوترانه هستند.

,

وی در تشریح فرآیند انتخاب این هنرمندان گفت: حدود ۱۰۰۰ خواننده متقاضی برای برنامه داشتیم که از میان آن‌ها ۱۴۰ نفر به راستی آزمایی دعوت شدند و در نهایت ۴۰ خواننده وارد جشنواره شدند. از این ۴۰ نفر ۸ نفر به نیمه نهایی رسیدند که چهار نفر با رای داورها و چهار نفر با رای مخاطبان انتخاب شدند و مرحله نیمه نهایی با این ۸ نفر برگزار شد و در شب عید غدیر ۳ نفر اول معرفی شدند.

,

سه هنرمند برگزیده این رویداد اقدام به هم‌خوانی قطعه‌ای برای ایران کردند که شعر آن سروده حمیدرضا حسینی (دبیر جشنواره) بود و آهنگسازی و تنظیم آن را میلاد ابراهیمی برعهده داشت. میکس و مستر و ناظر ضبط این قطعه هم مجید رضازاده بوده است.

,

, ,

جشنواره «نو ترانه» نخستین رویداد تخصصی با هدف استعدادیابی در حوزه موسیقی نواحی و بومی ایران است که اولین دوره آن همزمان با عید غدیر برگزیدگان خود را شناخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه