اخبار داغ

حجت الاسلام تویسرکانی:

میهمانی باشکوه غدیر نشان دهنده عمق عشق مردم به ولایت بود

میهمانی باشکوه غدیر نشان دهنده عمق عشق مردم به ولایت بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: برگزاری چنین رویداد‌هایی نشان دهنده عمق عشق مردم و به ویژه مردم تهران به ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین درخصوص جشن ۱۰ کیلومتری غدیر در شهر تهران، اظهار داشت: طبق "آیه شریفه ۱۱ سوره رعد " خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند و به گواه تمام رسانه‌های دیداری و شنیداری، این جمعیت دیروز نشان از اقبال زیبای مردم و شهروندان تهرانی به هویت دینی و مذهبی خود داشت که ما شاید در نگاه اول از تحلیل چنین رویداد عظیمی عاجز باشیم، اما وقتی به استناد همان آیه شریف با ذره بین دین به این تجمع نگاه کنیم جز نور الهی و میل و تمنای مردم برای کسب فیض از این دریای معنویت چیزی مشاهده نمی‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص تلاش دشمنان انقلاب جهت کمرنگ سازی عقبه دینی مردم، با تأکید بر اینکه از ابتدای انقلاب به صورت‌های مختلف این دشمنی‌ها را مشاهده کردیم، تصریح کرد: اتفاقاً اگر دشمنی دشمنان نباشد باید تعجب کنیم، اما به سان بسیاری از رویداد‌های عظیم و مردمی کشورمان همواره دشمنان این مرز و بوم از یک نکته غفلت ورزیده اند که علیرغم بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی، اما پیوند مردم ایران با حلقه دین و اعتقادات، پیوندی عمیق است که از روح و جانشان سرچشمه می‌گیرد.

,

غدیر، نماد ولایت پذیری

, غدیر، نماد ولایت پذیری,

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی غدیر را نماد ولایت پذیری برشمرد و افزود: مردم روز گذشته علاوه بر شکوه تبعیت از حماسه غدیر، بیعت مجدد خود را با، ولی زمان به نمایش گذاشتند. اگرچه دشمنان داخلی و خارجی همواره تلاش می‌کنند بین مردم و، ولی شان فاصله بیاندازند، اما برگزاری چنین رویداد‌هایی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و آن‌ها را بر رویکرد ابترشان واقف خواهد کرد.

,

انقلاب اسلامی ایران ادامه حماسه غدیر است

, انقلاب اسلامی ایران ادامه حماسه غدیر است,

وی با بیان اینکه مردم تهران روز گذشته حماسه‌ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند، بر "انقلاب اسلامی ایران" به عنوان ادامه حماسه غدیر تأکید کرد و افزود: مردم نشان دادند که در بزنگاه‌ها لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد و با حضور میلیونی در صحنه‌ها، آرزو‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی، نمی‌توانند در برابر دین و اعتقادات مردم بی‌طرف باشند، اضافه کرد: اگر مسئولان امر خواستار حیات و بقای حکومت دینی هستند، باید پاسداری و حفاظت از دین را از وظایف اصلی خود به شمار آورند و باحفظ حریم‌دین، امکانات خود را برای اعتلای فرهنگ‌دینی مصروف دارند.

,

وی خطاب به دستگاه‌های فرهنگی کشور، با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌های فرهنگی کشور از جمله آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سمن‌های فرهنگی، فرهنگسرا‌ها و بخش‌های فرهنگی ادارات مختلف باید برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان و نوجوانان و نسل آینده کشور داشته باشند، خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها، اجازه ندهند که این زمین مستعد و آماده یعنی دل‌های مردم برای پذیرش حرف حق و معنویت، با بذر‌های بیهوده و هرز که دشمنان این مردم آماده سازی کرده اند به بیراهه کشیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه