اخبار داغ

نخستین ایستگاه سواد بازی افتتاح شد

نخستین ایستگاه سواد بازی افتتاح شد
نخستین ایستگاه سواد بازی توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین ایستگاه سواد بازی در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه با حضور نمایندگان فرهنگسراهای مناطق بیست و دوگانه شهرداری تهران افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مراسم محمدصادق افراسیابی معاونت نظارت و هدایت فرهنگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به ایراد سخنرانی پرداخت و رضا احمدی مدیر نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سواد بازی ویژه کارکنان مسئولان فرهنگسراها را تدریس کرد.

,

کارگاه دوم ویژه والدین و فرزندان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ امروز چهارشنبه ۵ مرداد در این مکان برپاست و علاوه بر تدریس سواد بازی و معرفی بازی‌های مناسب، کارگاه فرزندان با استفاده از کنسول‌های بازی‌های رایانه‌ای ادامه خواهد داشت. مشاورین بازی‌های رایانه‌ای نیز در حاشیه مراسم به ارائه مشاوره و معرفی بازی مناسب برای علاقه مندان می‌پردازند.

,

نخستین ایستگاه سواد بازی از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ در فرهنگسرای رسانه دایر است و علاقه‌مندان برای دریافت مشاوره می‌توانند به ایستگاه مشاوره مراجعه کنند.

,

همچنین ارگان‌ها، سازمان‌ها و نهادها مانند مدارس، مساجد و فرهنگسراها می‌توانند از این فرصت انتقال آگاهی و اطلاعات مفید در حوزه بازی‌های ویدیوئی به مخاطبین و مراجعین خود استفاده کنند و تقاضای خود را از مشاورین بنیاد ملی بازی‌های ریانه‌ای برای برگزاری «کارگاه سواد بازی» اعلام کنند تا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز اقدامات لازم را جهت برپایی کارگاه مذکور در مرکز متقاضی تدارک ببیند.

,

کارگاه سواد بازی با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های ریانه‌ای و فرهنگسرای در محل پاسداران خیابان گل‌نوی خیابان ناطق نوری میدان قبا پارک زمرد در حال برگزاری است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه