اخبار داغ

«جیران» در میان برترین‌های جشنواره سئول

«جیران» در میان برترین‌های جشنواره سئول
سریال «جیران» تازه‌ترین ساخته حسن فتحی، در لیست برترین‌های تولیدات سریالی جشنواره درامای سئول قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جوایز بین‌المللی درامای سئول (Seoul International Drama Awards) که با نام SDA  شناخته می‌شود، یک مراسم اهدای جوایز سالیانه در سئول، کره جنوبی است که از برترین‌های تولیدات تلویزیون اینترنتی در سراسر جهان، تقدیر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امسال در هفدهمین دوره این جشنواره، نام سریال «جیران» در لیست نامزدهای بهترین سریال، دیده می‌شود.
,
به نقل از صفحه رسمی این جشنواره، بین المللی، در این دوره از بین ۲۵۵ اثری که از ۳۹ کشور، به جشنواره ارسال شده است، ۲۴ سریال از ۱۱ کشور انتخاب شده که سریال «جیران» نیز جزء این لیست است.
,
این سریال عاشقانه‌ای از حسن فتحی است که قصه‌ای از عشق ناصرالدین شاه قاجار را روایت می‌کند و از دی ماه 1400 هر هفته به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.
,
 
,
قابل ذکر است که در این دوره از جشنواره SDA جمعا ۳۰ نامزد در رشته‌های مختلف برای دریافت جایزه انتخاب شده‌اند.
,
در این بخش رقابتی، نام سریال‌های پرمخاطب از کشورهای مختلف دیده می‌شود که سریال «Station Eleven» تولید شرکت Paramount که از HBO Max پخش می‌شود و همچنین سریال « Anne» ساخته شرکت World Production  که در حال پخش از شبکه  ITV است نیز در این بخش با سریال جیران به رقابت می‌پردازند.
,
 
,
رویداد جوایز بین‌المللی درامای سئول در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۲ برابر با ۳۰ شهریور تا ۱ مهر ماه برگزار می‌شود و برندگان جوایز در آن تاریخ معرفی خواهند شد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه