اخبار داغ

فرماندار شهرستان لنده مطرح کرد؛

آغاز عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده در لنده+تصاویر

آغاز عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده در لنده+تصاویر
فرماندار شهرستان لنده از آغاز عملیات اجرایی راه‌های روستایی مسدودشده بر اثر بارندگی‌های روزهای گذشته در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال دانش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس، با اشاره به بارندگی‌های چندهفته گذشته در سطح شهرستان لنده گفت: در پی ورود سامانه بارشی به استان و شهرستان لنده شاهد وارد شدن خسارات زیادی به بخش‌های کشاورزی، راه‌های روستایی و تأسیسات و زیرساخت‌های شهرستان لنده بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار شهرستان لنده گفت: در بارندگی‌ها و به واسطه جاری شدن سیلاب و طغیان دره‌های فصلی شاهد مسدود شدن برخی از جاده‌های روستایی در سطح شهرستان بودیم که برخی در همان روز‌های ابتدایی بازگشایی و برخی دیگر نیز به دلیل شروع دوباره بارندگی و طغیان دره‌ها دوباره مسدود شدند.

وی تأکیدکرد: از روز گذشته به همت اداره راهداری شهرستان لنده عملیات بازگشایی راه‌های روستایی در بخش موگرمون آغاز شده است که در حوزه ریزش‌برداری و پاکسازی جاده‌ها در محور لنده _ دره گاجول به طول ۳ کیلومتر، لنده_ وحدت به طول ۹ کیلومتر، لنده_شیتاب به طول ۳ کلیومتر، لنده_ روستای ده غندی به طول ۳ کلیومتر عملیات بازگشایی و ایمن‌سازی جاده‌های روستایی را داشتیم.

دانش گفت: در سایر حوزه های روستایی نیز پس از اتمام عملیات بازگشایی جاده های بخش موگرمون بلافاصله بحث بازگشایی و ایمن سازی راه های روستایی بخش مرکزی نیز اجرایی خواهد شد.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
,
,
,
,
,
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,


,
, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه