اخبار داغ

در پی طوفان شدید و گرد وخاک؛

ادارات منطقه سیستان در روز پنجشنبه تعطیل است

ادارات منطقه سیستان در روز پنجشنبه تعطیل است
پیرو دستور استاندار سیستان و بلوچستان و تصمیم اتخاذ شده دفتر مدیریت بحران استانداری، در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، کلیه ادارات شهرستان های منطقه سیستان به جز دستگاه های امدادی و خدمات رسان، مدیریت بحران فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط با مراودات مرزی تعطیل اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، پیرو هشدار سازمان هواشناسی و با استناد به گزارشات دریافتی از اداره کل هواشناسی و محیط زیست استان مبنی بر روند افزایشی غلظت ذرات گرد و غبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به سلامت ساکنان منطقه، کلیه ادارات ۵ شهرستان منطقه سیستان (به جز دستگاه های امدادی و خدمات رسان، مدیریت بحران فرمانداری ها و دستگاه های مرتبط با مراودات مرزی ) به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ تعطیل اعلام می گردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصرهامون, ،,

میثم برازنده فرماندار شهرستان هیرمند در گفت و گو با اوشیدا بیان کرد: با توجه به شدت وزش طوفان در منطقه سیستان  بنا به تصمیم اعضای محترم ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و با نظر مساعد مدیریت بحران استان ، فعالیت کلیه ادارات،نهادها، بانکها در شهرستان هیرمند روز پنجشنبه ۲۰مرداد تعطیل میباشد.

وی افزود: این تعطیلی شامل مراکز درمانی و خدماتی نیست و این ادارات همچنان مانند روزهای سابق به مردم خدمات ارائه خواهند کرد.

فرماندار هیرمند تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوا و شدت گرد و غبار مردم سعی کنند از منازل خود تا حد امکان خارج نشوند.
 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه