اخبار داغ

استاندار سیستان و بلوچستان؛

سیستان و بلوچستان در مدار مغناطیس اربعین/ تا آخرین لحظه برای خدمات رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) تلاش خواهیم کرد

سیستان و بلوچستان در مدار مغناطیس اربعین/ تا آخرین لحظه برای خدمات رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) تلاش خواهیم کرد
مدرس خیابانی گفت: تا آخرین لحظه برای خدمات رسانی بهتر به زائران امام حسین(ع) تلاش خواهیم کرد و حتی اگر روز اربعین نیاز به ایجاد زیرساختی باشد باید انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در نشست ستاد اربعین استان با بیان اینکه پذیرایی و میزبانی از زائران اربعین حسینی برای ما افتخار است بیان کرد: با توجه به اعلام آمادگی مناطق آزاد برای میزبانی از زائران اربعین، منطقه آزاد چابهار به صورت گسترده آماده خدمت رسانی به این زائران است‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ،,
استاندار با تاکید بر تامین آب مورد نیاز زائران اربعین افزود: از طریق لوله کشی، تانکر سیار و آب معدنی آماده خدمت رسانی به زائران پاکستانی هستیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: همه دستگاه های خدمات رسان یک نماینده ثابت و تام الاختیار در محل مرز میرجاوه و ریمدان مستقر کنند که حدود یک ماه در مبادی ورود و خروج زائران در این مرز ها حضور داشته باشند.
,
 
,
مدرس خیابانی ادامه داد: با اعلام آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی تقسیم وظایف صورت گرفته تا در خدمت رسانی به زائران اربعین در مبادی مرزی استان مشکلی وجود نداشته باشد.
,
 
,
استاندار تصریح کرد: طبق پیش بینی ها در ایام اربعین حسینی با حجم زیاد مسافر در دو مرز ریمدان و میرجاوه مواجه خواهیم شد لذا طبق دستور وزیر کشور در ستاد اربعین امورات باید با هماهنگی فرماندارها پیگیری شود.
,
 
,
وی بیان کرد: ستاد اربعین در همه شهرستان های استان تشکیل شود چرا که مغناطیس اربعین حسینی همه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
,
 
,
مدرس خیابانی گفت: سه جایگاه سیار برای سوخت رسانی به اتوبوس ها پاکستانی تعبیه و جانمایی شود و هر ماشینی که حامل زائران پاکستانی است جایگاه اختصاصی برای سوختگیری در پمپ ها داشته باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: بیمارستان‌های پشتیبان، آمبولانس هوایی و بیمارستان‌های صحرایی تعبیه شده و دو مرکز سیار بیمارستانی در مرز میرجاوه و ریمدان مستقر خواهند بود.
,
 
,
استاندار با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مبادی مرزی افزود: با کمک مجموعه هلال احمر و وزارت بهداشت زائران پاکستانی حداقل ایستایی در مرزها را خواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه