اخبار داغ

استاندار اردبیل:

نقش موثر خبرنگاران در پیشرفت اردبیل/ سرمایه گذاری 9 هزار میلیاردی در استان محقق شده است

نقش موثر خبرنگاران در پیشرفت اردبیل/ سرمایه گذاری 9 هزار میلیاردی در استان محقق شده است
استاندار اردبیل گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در ریل گذاری مسیر پیشرفت استان اردبیل در تمامی ابعاد دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ،سید حامد عاملی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران سبلان ما بمناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها نقش بسزایی در ریل گذاری مسیر پیشرفت وتوسعه استان اردبیل در تمامی ابعاد دارند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و حیاتی در سراسر جهان دارند افزود: استان اردبیل در جهت جلب مشارکت عمومی در حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی نیازمند فعالیت جدی و برنامه ریزی شده در رسانه ها است.

,

استاندار اردبیل گفت: رسانه های ارزشی نقش مضاعفی در تبیین آرمان ها انقلاب اسلامی دارند و  انتقال اهداف ترسیم شده در قالب های خاص هنری به نسل های امروز یکی از رسالت های سنگین است.

,

وی تصریح کرد: عدم حذف ترجیحی یکی از خطرات بزرگی بود که کشور را به سمت پرتگاه هدایت می کرد و متاسفانه علیرغم هشدار کارشناسان اقتصادی دولتهای قبلی در این مورد بی اعتنایی کردند.

,

عاملی تاکید کرد: طبق قولی که با برنامه ریزی های انجام شده داده بودیم باید در استان اردبیل سالانه  9 هزار میلیارد سرمایه گذاری اتفاق می افتاد تا فاصله  اردبیل با دیگر استانها در تولید ناخالص داخلی پوشش داده می شد؛ در یکسال گذشته بیش از این ارقام  محقق شده و کارنامه  قابل دفاعی داریم که در هفته دولت بصورت مستند ارایه خواهیم کرد.

,

دشمن شناسی و روشنگری رسالت فعالان رسانه است

, دشمن شناسی و روشنگری رسالت فعالان رسانه است,

 

,

شکور عبدی نیز در حاشیه بازدید از پایگاه خبری سبلان ما  اظهار داشت: فعالان رسانه رسالت خطیری در جهاد تبیین دارند چراکه با تولیدات فاخر و اثر گذار خود می توانند بر مخاطبان تاثیرگذاشته و در ترویج ارزش های اسلامی و دینی نقش آفرینی کنند.

,

وی به ترویج ارزش های دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: پایگاه خبری سبلان ما با پوشش برنامه های مربوط به دفاع مقدس به ویژه محافل شهدایی و یادواره به خوبی توانسته در این عرصه نقش آفرینی کند.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در عرصه جنگ نرم از افسران این جنگ محسوب می شوند چراکه با دشمن شناسی و روشنگری در خنثی کردن توطئه های دشمنان تلاش می کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه