اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

اوج هیجان و حماسه ملت ایران در ایام عزای امام حسین(ع) است/ خون اباعبدالله(ع) در دوران دفاع مقدس، کشور را نجات داد

اوج هیجان و حماسه ملت ایران در ایام عزای امام حسین(ع) است/ خون اباعبدالله(ع) در دوران دفاع مقدس، کشور را نجات داد
امان الله علیمرادی گفت: در دوران دفاع مقدس، خون و روضه های امام حسین علیه السلام، این کشور را نجات داد و در آن دوران، هر سنگر، گروهان و گردان یک حسینیه بود و باید قدر این هویت را بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت ایام عزای سیدالشهدا علیه السلام و یاران ایشان گفت: ما از نظر جغرافیایی ایرانی هستیم و مرزهای ما نیز مشخص است؛ اما حیثیت و حقیقت ما متصل به اباعبدالله علیه السلام است و این جوهره وجودی بوده که تاکنون عزت، شرف و ناموس ما را حفظ کرده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دوران پهلوی اول آنها تلاش می کردند تا مانع برگزاری مراسم عزای امام حسین علیه السلام شوند و خداوند به برکت خون سیدالشهدا علیه السلام، همه آنها را به جهنم فرستاد.

وی افزود: اوج هیجان و حماسه ملت ایران در ایام عزاداری امام حسین علیه السلام و عاشورا بوده است که این مهم هویت و حقیقت ماست و اگر این حقیقت از جان ما گرفته شود، پوچ هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، خون و روضه های امام حسین علیه السلام، این کشور را نجات داد و در آن دوران، هر سنگر، گروهان و گردان یک حسینیه بود و باید قدر این هویت را بدانیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: به هر مرتبه و منزلت دنیایی و دینی بخواهیم برسیم، از طریق امام حسین علیه السلام می توانیم برسیم و این انقلاب به برکت امام حسین علیه السلام محفوظ می ماند.

وی ابراز کرد: بزرگ مرد الهی و دست پرورده امام راحل و پرورش یافته مجالس حسینی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جمله جاودانی«ما ملت امام حسینیم» را بیان کرد و علت دشمنی مستکبران و جهان خواران با ما در همین است و آنها می دانند که هویت حسینی مایه استقلال ماست.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با بیان اینکه به ما یاد داده اند که هویت خود را هویت حسینی قرار دهیم، خاطر نشان کرد: زیارت نامه هایی در خصوص سیدالشهدا علیه السلام است از جمله زیارت عاشورا که از جمله گران بها ترین منابع معرفتی است و ارزشمند ترین درس های هدایت را به ما می دهد و یکی از این درس ها این است که آن کسی که آرزوی شهادت در رکاب امام حسین علیه السلام را دارد، دنیا و آرزوهایش در اوج افق قرار می گیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه