اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جهاد تبیین و شناساندن چهره زشت استکبار از مهمترین وظایف ائمه جمعه و جماعت است

جهاد تبیین و شناساندن چهره زشت استکبار از مهمترین وظایف ائمه جمعه و جماعت است
آیت الله عبادی با تأکید بر اهمیت جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف، گفت: جامعه ای که دوست را از دشمن نشناسید و خائن را از خادم نتواند جدا کند مثل انسان های کور و کر و لال هستند لذا وظیفه علما به خصوص ائمه جمعه و جماعت شناساندن چهره زشت دشمن و پنجه آهنین در دستکش مخملی آنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با در گردهمایی ائمه جمعه، مسئولان ستادهای نماز جمعه و رابطین رسانه ای دفاتر ائمه جمعه استان  با حضور مهندس اخوت، مدیر ارتباطات و رسانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور  اظهار کرد: سر دو راهی هوا و خدا یک نقطه است بقیه شعب متفرعات این دو راهی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بعثت همه انبیاء الهی بر مسئله توحید حقیقی است، افزود: استکبار و لیبرال دموکراسی غرب آفت بزرگی هستند که امروز انسان را در سطح جهان گرفته است و تا از شر این نجات نیابد هیچ امری اصلاح نخواهد شد.

,

 

,

لیبرال دموکراسی غرب بدترین نوع استبداد است

, لیبرال دموکراسی غرب بدترین نوع استبداد است, لیبرال دموکراسی غرب بدترین نوع استبداد است,

وی با اشاره به اینکه مقاومت می خواهد تا آزادی به دست آید، افزود: لیبرال دموکراسی غرب بدترین نوع استبداد است همان که با شعار آزادی و حقوق بشر و حقوق کودک بدترین نفاق در کفر را دارند.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه در کنار انواع وظایفی که اهل علم دارند مسئله این است که «مُلِئَتْ ظُلْماً وَ جَوْراً» را از این حالت خارج کنند، عنوان کرد: انسان باید از این غفلت و خواب مرگ که دشمن را به جای دوست گرفته و خائن را به جای خادم گرفته است بیدار شود.

,

امام جمعه بیرجند به سوابق جنایت های اروپایی ها اشاره کرد و افزود: ابزار توسعه حکومت اروپایی ها توسعه فساد برای غلبه بر کشورها است.

,

وی ادامه داد: امروز هم دشمن طرح اندلسی و توسعه فساد را برای غلبه بر کشورها در دست اجرا دارند و از ۲۰۰ سال قبل که پا در کشور های اسلامی گذاشتند در طرح و برنامه ها و دشمنی های خود از هیچ چیز فروگذار نکرده اند.

,

 

,

مستکبران تحمل یک حرف حساب را ندارند

, مستکبران تحمل یک حرف حساب را ندارند, مستکبران تحمل یک حرف حساب را ندارند,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مستکبران تحمل یک حرف حساب را ندارند و بازهای سیاسی و تبلیغاتی به وجود می آورند، گفت: بیماری که بر شجره انسانیت عارض شده اطبای آن علما هستند.

,

آیت الله عبادی یکی دیگر از برنامه های دشمن را تسلط انسان های نوکرمآب و پلید بر جامعه دانست و افزود: به شهادت رساندن ۲۵۰ هزار نفر از نیروهای کارآمد از جمله شهید مطهری‌ها، شهید صدرها، شهید بهشتی‌ها و شهید چمران‌ها و تحمیل هشت سال جنگ و راه انداختن داعش نمونه ای از جنایت‌های انجام شده استکبار برای از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد و تسلط انسان های نوکرمآب و پلید بر جامعه است.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: با وجود تاریخ کثیف و نگین غربی ها هنوز برخی از مردم به لیبرال دموکراسی به عنوان انسان نگاه می کنند و بعد روی کار آمدن دولت سیزدهم، تمام مرتبطین آنان دست به کار شدند و کشور خود را برای رضایت خاطر لیبرال دموکراسی غرب خراب می کنند و نمی گذارند کسانی که دلسوز هستند و کشور را از دست بیگانگان گرفتند، اصلاح کنند.

,

 

,

وظیفه خطیر ائمه جمعه و جماعت در جهاد تبیین

, وظیفه خطیر ائمه جمعه و جماعت در جهاد تبیین, وظیفه خطیر ائمه جمعه و جماعت در جهاد تبیین,

وی با تأکید بر اینکه طرح و برنامه ای برای بیدارباش مردم از خواب غفلت نسبت به دشمن نیاز است، افزود: امروز کفر و اسلام در یک جنگ همه جانبه هستند و لذا جهاد واجب و فوری است و اگر این فرصت از دست برود صحنه کربلا تکرار خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: مسئله جهاد تبیین و جلوگیری از تحریف مورد تأکید رهبر معظم انقلاب نیازمند طرح و برنامه کارشناسی شده است و نباید این مسئله مهم را ساده بنگریم چون جامعه ای که دوست را از دشمن نشناسید و خائن را از خادم نتواند جدا کند مثل انسان های کور و کر و لال هستند لذا وظیفه علما به خصوص ائمه جمعه و جماعت شناساندن چهره زشت دشمن و پنجه آهنین در دستکش مخملی آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه