اخبار داغ

گردشگری سلامت از اولویت‌های وزارت بهداشت/ برنامه جذب ۳۰ هزار پرستار را داریم

گردشگری سلامت از اولویت‌های وزارت بهداشت/ برنامه جذب ۳۰ هزار پرستار را داریم
وزیر بهداشت از برنامه ریزی برای برگزاری آزمون برای ۳۰ هزار پرستار خبر داد و گفت: برای پرستارانی که در دوران کرونا، خدمت رسانی کرده اند یک امتیاز ویژه در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به شهرستان‌های شرق استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، عنوان کرد: روز گذشته با تصویب هیئت دولت، به منظور فراهم شدن امکان حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم، سقف کارانه پزشکان برداشته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: این یک مزیت بسیار مناسب برای پزشکانی است که در مناطق محروم خدمت کنند و موجب تشویق حضور افراد متخصص در مناطق محروم می شود.
,
 
,
دکتر عین الهی تاکید کرد: هدف وزارت بهداشت از اجرای این طرح، کمک  به ایجاد عدالت سلامت در کشور است تا مناطق محروم هم بتوانند از خدمات پزشکان خوب و متخصص  برخوردار شوند.
,
 
,
وی در ادامه به طرح خدمت ماندگار اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح پزشکانی که عمر خود را در راه خدمت به مناطق محروم صرف کرده‌اند و مورد تشویق قرار می‌گیرند.
,
 
,
دکتر عین الهی در ادامه به معرفی اجرای طرح سهمیه عمومی تخصص برای اولین بار در کشور پرداخت و گفت: بر اساس این طرح،  پزشکانی که در شهرستان‌هایی مانند صحنه و کنگاور مشغول خدمت هستند برای آزمون دوره تخصص از یک سهمیه ویژه برخوردار می‌شوند و بعد طی دوره به شهرستان محل باز می‌گردند.
,
 
,
وی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری آزمون برای ۳۰ هزار پرستار خبر داد و گفت: برای پرستارانی که در دوران کرونا، خدمت رسانی کرده‌اند یک امتیاز ویژه در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وزیر بهداشت در ادامه با استقبال از مطالبه استاندار کرمانشاه در زمینه فراهم شدن امکان درمان گردشگران خارجی در استان، عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های پزشکی در استان‌های مرزی، از اولویت‌های وزارت بهداشت است.
,
 
,
وی ادامه داد: بسیاری از کشورهای منطقه به ویژه عراق، خواهان استفاده از امکانات پزشکی کشورمان هستند و با حمایت استاندار کرمانشاه به دنبال فراهم کردن بسترهای لازم برای درمان این افراد در نزدیکترین فاصله به مرزهای کرمانشاه هستیم.
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه